۹ بازیکن سابق پرسپولیس در جمع ۱۱ بازیکن برتر ایران پس از انقلاب

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۵:۴۲
کد خبر: ۳۷۹۶۳۸
۹ بازیکن سابق پرسپولیس در جمع ۱۱ بازیکن برتر ایران پس از انقلاب
9 بازیکن سابق پرسپولیس جزو بهترین بازیکنان فوتبال ایران پس از انقلاب در تیم منتخب قرار گرفتند.

به گزارش سرویس ورشی برنا، تیم منتخب فوتبال ایران پس از انقلاب، با نظرسنجی برنامه 90 و با آراء مردم و تمام دوستداران فوتبال انتخاب شد و نکته جالب توجه حضور 9 بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب 11 نفره این تیم بود.

احمدرضا عابدزاده، محمد پنجعلی، سیدجلال حسینی، مجتبی محرمی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی و علی دایی، 9 بازیکن سابق پرسپولیس بودند که جواد زرینچه از استقلال و اشکان دژاگه هم کنارشان قرار گرفتند.

حضور 9 سرخپوش سابق پرسپولیس در این تیم به نوعی یادآور تیم رویایی جام جهانی 98 ایران بود که استخوانبندی و اکثریت نفرات آن را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می‌دادند. نکته جالب توجه دیگر اینکه اشکان دژاگه تنها عضو این تیم منتخب از جمع فوتبالیست‌های حال حاضر فوتبال کشورمان بود.

علی دایی آخرین انتخاب مردم برای تکمیل این تیم بود. او که عنوان بهترین گلزن بازی‌های ملی جهان را در اختیار دارد و برای این منظور از فرانس پوشکاش افسانه‌ای سبقت گرفته بود، دوشنبه شب 73 درصد آراء را به خود اختصاص داد. در این نظرسنجی فرشاد پیوس که هنوز او را گلزن افسانه‌ای فوتبال ایران می‌خوانند و لقب آقای گل فوتبال ایران را یدک می‌کشد، نفر دوم شد.

پیوس نسبت به تعداد بازی در یک فصل، هنوز بهترین گلزن رقابت‌های باشگاهی به حساب می‌آید. زوج پیوس و علی دایی هم بهترین زوج گلزن رقابت‌های سراسر فوتبال ایران پس از انقلاب را تشکیل دادند.

نظر شما
نظرات
استقلال قهرمان آسیا
|
-
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
حجازی .پاشازاده.حسن زاده شاهین بیانی.زرینچه.نکونام .منصوریان .شاهرخ بیانی .نامجو مطلق. حسن روشن .مرفاوی.و.......بهترینها هستند نه اونایی که برنامه نود میگه
44444444
|
-
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
تیم منتخب آسیا. حجازی .پاشازاده.شاهین بیانی .حسن زاده .نکونام .نامجو مطلق.منصوریان .زرینچه .شاهرخ بیانی. فرهاد مجیدی .حسن روشن .و........تیم بیافتخار در آسیا به همراه عادل لنگی پور اظهار نظر نکنند
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز