پیکان تیمی حرفه ای است

سیدعباسی: روز خوبمان باشد، پیروز می شویم

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۴:۴۳
کد خبر: ۳۷۹۷۳۷
سیدعباسی: روز خوبمان باشد، پیروز می شویم
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هماهنگی خوبی داریم و چنانچه روز خوب ما باشد، پیکان را در تهران هم شکست می دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جهانگیر سیدعباسی درباره مسابقه سوم دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال افزود: تیم پیکان درتمامی پست ها بازیکنان خوبی دارد و به نظرم نقطه ضعفی در این تیم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تیم پیکان کاملترین تیم والیبال ایران است، تصریح کرد: هیچ تیمی به این تیم نمی رسد. باشگاه پیکان بیش از 20 سال تجربه تیم داری در والیبال دارد و این موضوع شخصیتی حرفه ای به پیکان داده است.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره تعداد هواداران ارومیه در خانه والیبال تهران در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی گفت: بر اساس قانون و آئین نامه سازمان لیگ تنها 10 درصد ظرفیت سالن به هواداران تیم میهمان تعلق می گیرد. اما ‌اگر سازمان لیگ اجازه دهد، هواداران تیم شهرداری در روز مسابقه سالن را پر خواهند کرد.

وی درباره شرایط تیم شهرداری ارومیه نیز برای حضور در این مسابقه گفت: ‌شرایط تیم مطلوب است، روزبه روز بهتر می شویم و بازیکنان بازی های بهتری از خود به نمایش می گذارند. تنها نگرانی قطعی نبودن حضور آرش کشاورزی در دیدار با پیکان است که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر با مشکل روبروست.

دیدار سوم دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران فردا چهارشنبه در خانه والیبال تهران برگزار می شود تا تیم فاتح این میدان حریف بانک سرمایه در دیدار نهایی بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال باشد.

نظر شما