رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار خبر داد:

مسابقات ساحلی قوی ترین مردان در چابهار برگزار می شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۰:۴۶
کد خبر: ۳۷۹۹۶۹
مسابقات ساحلی قوی ترین مردان در چابهار برگزار می شود
برنا:رقابت های ساحلی قوی ترین مردان اسفند ماه درشهرستان چابهار برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار در گفت و گو با خبرنگار برنا از چابهار اظهار داشت: این دوره از مسابقات برای اولین بار و به صورت آزاد، با شرکت قوی ترین مردان باشگاه های این شهرستان، 20 و 21 اسفندجاری در پایگاه ورزش های آبی و ساحلی چابهار برگزار می شود.

 

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره در آیتم های حمل سیلندر ماشین، لنگر، جابجایی قایق 350 کیلوگرمی، سه گانه، قرار دادن گوی روی سکو و حمل کپسول اکسیژن رقابت می کنند.

 

لعل بخش امیری با بیان این که 10 ورزشکار حرفه ای در بخش قوی ترین مردان در چابهار فعالیت دارند، ادامه داد: این دوره به منظور معرفی و توسعه این ورزش و توسعه ورزش های ساحلی انجام می شود.

 

وی بیان کرد: معرفی ساحل بکر و جاذبه های طبیعی این شهرستان و ارتقای سطح کیفی ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

 

امیری اضافه کرد: با برگزاری این دوره و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن برنامه داریم تا در آینده نزدیک مسابقات قوی ترین مردان ساحلی استان و از اسفند سال 95 نیز قوی ترین مردان کشور را برگزار کنیم و این رقابت ها را به عنوان یک برنامه ثابت کشوری در تقویم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به ثبت برسانیم.

 

وی تصریح کرد: تاکنون مسابقات زیادی در رشته های والیبال و فوتبال در ساحل چابهار به صورت شهرستانی، استانی و کشوری انجام و رشته های کبدی و کشتی ساحلی نیز فعال شده است.

 

نظر شما