در شرایط سخت تمرین می‌کنیم

احمدی: دکتر گودرزی قول کمک به ما داد/ سخت تمرین می کنم تا مدال المپیک بگیرم

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۵:۵۴
کد خبر: ۳۸۰۱۸۱
عضو تیم ملی تیراندازی بانوان گفت: صحبت‌های خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا اعضای تیم ملی و مسولان فدراسیون تیراندازی امروز جلسه ای را با دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان برگزار کردند. در این جلسه اعضای تیم ملی تیراندازی دقایقی با محمود گودرزی به درد و دل پرداختند و از مشکلات خود صحبت کردند.

الهه احمدی عضو تیم ملی تیراندازی در پایان این دیدار اظهار داشت: امروز صحبت‌های خوبی با شخص وزیر داشتیم. او مشکلات را شنید و در حد توان خود قول کمک کردن به ما را داد.

وی در ادامه درباره شرایط خودش گفت: شرایطم در حال حاضر کاملا خوب است. حضور 6 ماهه‌ام به عنوان نفر اول رنکینگ جهانی این موضوع را اثبات می‌کند.

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا شما با لوبیا و سیب‌زمینی می‌توانید به المپیک برزیل برسید، گفت: شرایط ما در اردوها خیلی سخت است. واقعا در شرایط سخت تمرین می‌کنیم اما اینها برای ما امری طبیعی است. ورزشکار هدف بزرگی دارد و نباید از فکر کردن به این مشکلات به خود استرس وارد کند.

نماینده المپیکی تیم ملی تیراندازی بانوان در مورد کسب مدال در المپیک برزیل گفت: قول می‌دهم به سختی تمرین کنم تا در المپیک برزیل خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای کشورم کسب کنم. در ابتدای آغاز المپیک مسابقات تیراندازی شروع می‌شود. امیدوارم کاروان ورزش ایران با کسب مدال تیراندازان خبرهای خوبی را به مردم ایران بدهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز