به نام‌ها توجهی نمی‌کنیم

توپالیدیس: ایران کشوری قشنگ و امن است/ راه‌آهن را در لیگ نگه می‌داریم

۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۷:۱۴
کد خبر: ۳۸۰۳۹۴
توپالیدیس: ایران کشوری قشنگ و امن است/ راه‌آهن را در لیگ نگه می‌داریم
سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: باید تمرکزمان را برای بازی مقابل استقلال بگذاریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم فوتبال راه‌ آهن در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تهران حضور یافت.

یوانیس توپالیدیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال، گفت: خیلی خوشحالم که در ایران هستم. در این 20 روزی که به ایران آمده‌ام احساس می‌کنم که ایران کشوری قشنگ و امن است. با این حال باید تمرکزمان را برای بازی مقابل استقلال بگذاریم. آنها تیم درجه یکی هستند و ما فردا بازی سختی پیش‌رو داریم.

وی افزود: ما به نام‌ها توجهی نداریم و 9 فینال داریم که باید در آنها پیروز شویم. ما در این دو هفته‌ سعی کردیم وضعیت تیم را بهبود ببخشیم و امتیازات را جمع کنیم. من سه بازی قبل از این که سرمربی شوم دیدم راه‌آهن کیفیت خوبی دارد و جوان است. مطمئنا با کادرفنی که در اختیار داریم می‌توانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. مهم‌تر‌ین هدف ما این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم، ولی در حال‌ حاضر در رده پانزدهم جدول قرار داریم.

توپالیدیس گفت: فو‌تبا‌ل این گونه نیست که همیشه تیم نخست را بگیرید. باید تیم‌های درجه پایین را بگیرید و با آن کار کنید. زمانی که تیم ملی فو‌تبا‌ل یونان را در اختیار گرفتیم رتبه خوبی در جهان نداشت ولی ما آن تیم را قهرمان اروپا کردیم. باید مرد روزهای سخت باشید. در 14 بازی گذشته راه‌آهن فقط دو گل زده که یکی از آن گل‌ها را بازیکن حریف زده است.

وی تصریح کرد: باید به خط دفاعی خودمان هم توجه کنیم، اما باید بدانیم که تیم‌مان به شدت به امتیاز نیاز دارد. بنا‌بر‌این باید گل بزنیم و ساختار حمله خودمان را بهبود ببخشیم. ما در این دو هفته‌ هم روی کارهای تدافعی و هم روی کارهای هجومی کار کرده‌ایم.

نظر شما