بازیکنان مان استرس داشتند

پورموسوی: عیدی خوبی به هواداران خوزستانی دادیم

۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۲:۱۴
کد خبر: ۳۸۰۴۸۰
مربی تیم استقلال خوزستان گفت: در دیدار مقابل سیاه‌جامگان استرس از دست دادن صدر جدول را داشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیروس پورموسوی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال خوزستان مقابل سیاه‌جامگان گفت: خدا را شکر در یک بازی سخت سه امتیاز را گرفتیم و به صدرجدول رسیدیم. خدا را شکر می‌کنیم قبل از عید عیدی خوبی به هواداران خوزستانی دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در 3 بازی اخیر استقلال خوزستان بعد از تعویض گل می‌خورد و اینکه آیا این تیم نیاز به مشاور دارد، گفت: طبیعی است که تیمی که گل می‌خورد، حمله می‌کند و به حریف فشار وارد می‌کند، امروز زمانی که 2 بر صفر از حریف پیش افتادیم ناخودآگاه تیم عقب کشید و روی غافلگیری گل خوردیم.

مربی استقلال خوزستان تصریح کرد: در بازی‌های قبلی تعویض‌های ما کمک کرد و به پیروزی رسیدیم، اما تیمی که مستقیم بازی می‌کند، کار را سخت می‌کند. خدا را شکر تمرکزمان را حفظ کردیم، چرا که در بازی‌های اخیر تمرکز را از دست داده بودیم و در نیم فصل دوم در خانه برد نداشتیم که خوشبختانه امروز به این پیروزی رسیدیم.

پورموسوی در مورد عملکرد ضعیف بازیکنان استقلال در ضد حمله گفت: متأسفانه امروز استرس از دست دادن صدر جدول را داشتیم و بازیکنان همراه با این استرس بازی می‌کردند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در خانه با یک سبک بازی می‌کنیم و در مسابقات خارج ازخانه با سبکی دیگر به میدان خواهیم رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز