رقابت های جهانی تنیس روی میز- مالزی؛

بانوان ایران با شکست استونی به نیمه نهایی رسید

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۰:۲۱
کد خبر: ۳۸۰۵۱۸
بازی دو تیم ازبکستان و شیلی نیز برای مشخص شدن فینالیست برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان که در مسابقات جهانی مالزی خوش درخشیده است صبح جمعه با شکست تیم استونی به مرحله نیمه نهایی رقابت های دسته سه بانوان جهان صعود کرد.

تیم بانوان تنیس روی میز ایران که در مرحله گروهی تیم های پاکستان، سریلانکا، اتیوپی، فیلیپین و ونزوئلا را با اقتدار شکست داده بود و به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد در مرحله حذفی با قرعه استراحت مواجه شد.

تیم کشورمان به مصاف تیم استونی دارای رتبه جهانی 57 رفت که روز گذشته تیم آرژانتین را با رتبه 51 جهانی شکست داده بود.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران با سرمربیگری 'سیما لیموچی' در دسته سه پنجاه و چهارمین دوره رقابت های جهانی تنیس روی میز که در ورزشگاه 'مالاواتی' شهر 'شاه عالم' مرکز ایالت سلانگور مالزی برگزار می شود، شرکت کرده است.

سرمربی تیم ملی کشورمان بار دیگر بازیکنانش را مقابل تیم استونی با ترکیب محجوبه عمرانی، ندا شهسواری و مریم صامت به مسابقه فرستاد و این بازیکنان موفق شدند با نتیجه سه بر یک حریف قدرتمند خود را شکست دهند تا تیم بانوان ایران بدون شکست به مسابقات خود ادامه دهد.

تیم تنیس روی میز بانوان ایران با این پیروزی جزو چهار تیم برتر دسته سه مسابقات جهانی قرار گرفت تا در مرحله بعد و نیمه نهایی برابر تیم اسلوونی قرار گیرد.

تیم اسلوونی نیز صبح امروز توانست تیم استرالیا را که پیش بینی می شد از صعودکنندگان به مرحله نیمه نهایی باشد با نتیجه سه بر یک شکست داد.

تیم بانوان ایران برای رسیدن به فینال این مسابقات ساعت 19 و 30 دقیقه جمعه شب به وقت محلی مالزی برابر تیم قدرتمند اسلوونی قرار می گیرد و در صورت صعود ساعت 16 و 30 روز شنبه برابر برنده ازبکستان و شیلی که جزو چهار تیم صعود کننده قرار گرفته اند، بازی می کند.

بازی دو تیم ازبکستان و شیلی نیز برای مشخص شدن فینالیست برگزار می شود.

تیم بانوان ایران در این دور از مسابقات جهانی خوش درخشید، اما تیم مردان ایران با باخت شب گذشته برابر صربستان از دور مسابقات حذف و چهار پله در رتبه بندی جهانی سقوط کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز