هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر

رویارویی شجاعی و پورعلی گنجی

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۴:۰۹
کد خبر: ۳۸۰۵۷۹
رویارویی شجاعی و پورعلی گنجی
هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر عصر فردا با انجام سه دیدار آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ در اولین بازی هفته بیست و یکم یاران دژاگه و نکونام در یک بازی حساس باید به مصاف تیم الخریطات بروند.

تیم العربی پس از دو شکست متوالی به رده ششم جدول رده بندی سقوط کرد و برای احیای دوباره به سه امتیاز بازی با الخریطات نیازمند است.

تیم الاهلی نیز با در اختیار داشتن مجتبی جباری و پژمان منتظری رو در روی تیم السیلیه قرار می گیرد. الاهلی با توجه به خطر احتمالی سقوط به دسته پائین تر، محکوم به پیروزی در این بازی است.

سایر تیم های لژیونرهای ایرانی روهای یکشنبه و دوشنبه آینده به مصاف حریفان خود خواهند رفت. تیم ته جدولی المسیمیر که سقوط خودرا قطعی کرده میزبان تیم قدرتمند الجیش است. محمد نوری در ترکیب تیم المسیمیر قرار دارد.

دو تیم السد و الغرافه که مرتضی پورعلی گنجی و مسعود شجاعی را در اختیار دارند در آخرین بازی هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم می روند.

در جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر تیم الریان با 57 امتیاز صدرنشین است و با کسب یک تساوی در بازی فردا برابر تیم الوکره جشن قهرمانی زودهنگام را برپا می کند.تیم های الجیش و لخویا به ترتیب با 39 و 37 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

تیم های لژیونرهای ایرانی مشتکل از السد، العربی، الغرافه، الاهلی و المسیمیر به ترتیب رده های چهارم، ششم، هشتم، دهم و چهاردهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز