موج ناامیدی در چارلتون

یاران قوچان نژاد میهمان براتفورد

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۵:۱۸
کد خبر: ۳۸۰۵۸۷
یاران قوچان نژاد میهمان براتفورد
تیم ته جدولی چارلتون از هفته سی و پنجم رقابت های چمپیونشیپ انگلیس عصر فردا مهمان تیم براتفورد است.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم چارلتون که رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی ایران، را در اختیار دارد با 25 امتیاز قعرنشین جدول رده بندی چمپیونشیپ است.

تیم لندنی چارلتون مدت هاست با قرار گرفتن در شرایط بحرانی با خطر سقوط به لیگ دسته اول انگلیس مواجه است. یاران قوچان نژاد با ارائه بازی های ضعیف در ورزشگاه خانگی والی لندن و دیدارهای خارج از خانه حتی موج ناامیدی در بین هواداران خود ایجاد کرده اند.

سایت انگلیسی بیستود از موج ناامیدی چارلتونی ها خبر می دهد و با ارائه گزارشی وضعیت فصل جاری این تیم را مورد ارزیابی قرار داد.

تیم چارلتون در فصل جاری چمپیونشیپ سه مربی مختلف را در اختیار داشت، اما هرگز شوک لازم را برای کسب نتایح بهتر پیدا نکرد.یاران قوچان نژاد در بازی خانگی هفته سی و چهارم با نتیجه پر گل چهار بر سه مغلوب تیم ریدینگ شدند.

بسیاری از هواداران تیم چارلتون دیدارهای خانگی را تحریم کرده اند و طبق خبر سایت جنوب لندن بیش از 70 درصد از آن ها حاضر نیستند بلیت صندلی های ذخیره شدن فصل جاری ورزشگاه والی لندن را برای فصل آینده هم خریداری کنند.

این اقدام هواداران تیم چارلتون به خاطر کسب نتایج ضعیف تیم مورد علاقه شان است و تحریم خرید بلیت ضرر چند میلیون پوندی را برای این باشگاه در پی خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز