سربازها کم کاری نمی کنند

ایرانپوریان: با خستگی پرسپولیس را می‌بریم/ پرونده لیگ قهرمانان برای تراکتور بسته شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۰:۱۰
کد خبر: ۳۸۰۶۱۴
ایرانپوریان: با خستگی پرسپولیس را می‌بریم/ پرونده لیگ قهرمانان برای تراکتور بسته شد
مدافع تراکتورسازی گفت: ثابت شد تراکتورسازی کم کار ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از کسب دو پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا با شرایطی  متفاوت به لیگ برتر بازمی گردد.

محمد ایرانپوریان درخصوص پیروزی مجدد مقابل الجزیره امارات به خبرنگار برنا گفت: اجازه ندادیم پیروزی پرگل در بازی رفت فریب مان بدهد. در زمین هم دیدیم که الجزیره در خانه تیمی متفاوت و ترسناک است اما با دوندگی بی امان مانع از اجرای برنامه های حریف شدیم و  در زمان مناسب هم تیر خلاص را زدیم.

او ادامه داد: اگرچه کسب 6 امتیاز کامل در شروع مسابقات روحیه بخش و بسیار ارزشمند است اما هر کس بگوید صعود تراکتورسازی به مرحله بعد قطعی شده احتمالا از فوتبال چیزی نمی داند. ما نباید اجازه دهیم این نگاه بر اردوی تیم حاکم شود چرا که اگر در باد این دو پیروزی بخوابیم پشیمان می شویم.

ایرانپوریان با اشاره به بازگشت تیم به فضای لیگ برتر گفت: پرونده لیگ قهرمانان آسیا فضا برای ما بسته شده و از همان لحظه ای که به تهران رسیدیم تمرکزمان را روی بازی با پرسپولیس گذاشتیم. نمی خواهیم انرژی  مثبتی که به تیم تزریق شده با نتایج ضعیف در لیگ از دست برود و به همین دلیل با همه توان مقابل پرسپولیس قرار می گیریم.

مدافع تراکتور با انتقاد از اتهام کم کاری به برخی سربازان تیم در ماه های گذشته گفت: می دانیم که وقتی تیم نتیجه مناسبی نمی گیرد از مدیرعامل تا سرمربی و بازیکنان زیر سوال می روند و همه به نسبت، مقابل نوک تیز پیکان انتقادات قرار می گیرند اما همان روزها هم می گفتیم که کسی در تراکتورسازی کم کاری نمی کنند و حالا هم برخی از بازیکنان که تحت فشار زیادی بودند ثابت کردند همه تلاششان را انجام داده و می دهند. این دو بازی بار دیگر نشان داد ما ارزش پیراهنی که بر تن کرده ایم را می دانیم.

ایرانپوریان درمورد آشتی دوباره هواداران با تیم گفت: همه ایران، هواداران تبریزی را به صبوری می شناختند چرا که شعار «عیبی یوخ» نشان از یک مکتب داشت. خوشحالیم که حالا دوباره انسجام و یکپارچگی به هواداران برگشته و طرفداران برای حمایت از تراکتور متحد شده اند.

او با اشاره به خستگی بازیکنان تیم به علت انجام دو بازی پیاپی ادامه داد: پرسپولیسی ها از این بابت شرایط بهتری دارند و 14 روز استراحت کرده اند اما نمی خواهیم طعم شیرین این روزها را در کام هواداران تلخ کنیم. معتقدم که می توانیم تیم برانکو را در تهران شکست دهیم. ما مقابل سپاهان هم بازی خوبی انجام دادیم و از همان روز روند موفقیت آمیز تیم شروع شد.

نظر شما