جهت شرکت در رقابتهای بین المللی آرنولد کلاسیک؛

تیم بدنسازی ایران وارد آمریکا شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۶:۵۶
کد خبر: ۳۸۰۶۴۷
تیم بدنسازی ایران وارد آمریکا شد
تیم ایران در رشته‌های بدنسازی، فیزیک مردان و بادی کلاسیک به رقابت می پردازند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نخستین گروه از ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های بدنسازی، فیزیک و بادی کلاسیک برای شرکت در رقابت‌های بین المللی آرنولد کلاسیک آمریکا در ایالت اوهایو وارد فرودگاه بین‌المللی کلمبوس در ایالات متحده آمریکا شدند.

این ورزشکاران به دعوت رسمی انجمن دوستی مردم آمریکا و ایران و برای اولین بار به صورت گروهی و منسجم به آمریکا سفر می‌کنند و قرار است در رشته‌های بدنسازی، فیزیک مردان و بادی کلاسیک به رقابت بپردازند و بخت خود را در میان شرکت کنندگانی از سراسر جهان بیازمایند.

اعضای این گروه پس از شرکت در این رقابت‌ها در اوهایو برای شرکت در دوره‌های آموزشی بدنسازی پیشرفته در دانشگاه ورزش ایالات متحده عازم ایالت آلاباما در جنوب آمریکا می‌شوند.

این دوره‌های مهم آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی جامعه ورزش کشور و جلوگیری از بروز خطرات و آسیب های ورزشی با هماهنگی انجمن دوستی مردم آمریکا و ایران برنامه ریزی شده است.

اعضای این گروه که به طور رسمی در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند عبارت است از زانیار قادرپور، شاهین ذوالفقاری، عقیل مرادی، آرش فیاضی، علی اجلالی، حبیب بازیار، سعید کریم پور و امیر علی خداداد که در روزهای جمعه و شنبه به مصاف رقبای خود می‌روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز