هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس- تراکتورسازی؛

برانکو به دنبال قافله صدرنشینان/ ارتش ژنرال به تهران رسید

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۶:۰۶
کد خبر: ۳۸۰۷۲۹
برانکو به دنبال قافله صدرنشینان/ ارتش ژنرال به تهران رسید
در حساس ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس میزبان تراکتورسازی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با حساس ترین بازی این هفته در روز یکشنبه پیگیری خواهد شد که تیم مدعی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی خواهد بود. با وجود بردهایی که دو تیم صدرنشین لیگ استقلال و استقلال خوزستان به دست آوردند حالا این دیدار می تواند جذابیت بالای جدول را بیشتر کند.

P&TRX1

*موقعیت: تیم پرسپولیس که در نیم فصل دوم جان تازه ای گرفته و توانسته است خود را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل کند به مصاف تراکتور سازی خواهد رفت که در لیگ حال و روز خوبی نداشته است و نتوانسته نتایج فصل های گذشته را تکرار کند. با توجه به نتایج خوبی که پرسپولیس در نیم فصل دوم گرفته ولی همچنان مشکل گلزنی را این تیم دارد و از چندین موقعیتی که این تیم در هر بازی می سازد نمی تواند در گلزنی موفق باشد. در بازی قبل مقابل سایپا نیز با وجود اینکه مهدی طارمی نیز به خاطر محرومیت در بازی حضور نداشت نتوانست موقعیت های خود را به گل تبدیل کند. پرسپولیس برای رسیدن به مدعیان جدول چاره ای جز پیروزی در این بازی ندارد.

در طرف دیگر تراکتور با دو بازی خوبی که در جام باشگاه های آسیا انجام داده و شش امتیازی که گرفته حالا با روحیه ای تازه در برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت. با وجود اینکه نتایج قابل قبولی تراکتور در لیگ نگرفته ولی همیشه در برابر پرسپولیس و استقلال بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشته است و همین امر سبب می شود که این بازی نیز یکی از جذاب ترین رقابت های لیگ شود. همچنین تراکتور توانست در یک بازی زیبا حریف خود سپاهان را در آخرین هفته شکست دهد.

*حاشیه: یکی از مهمترین اتفاقات این بازی رودرویی امیر قلعه نویی با تیم پرسپولیس است که همیشه به عنوان یک استقلالی در برابر قرمزپوشان قرار گرفته است و می تواند به حساسیت بازی اضافه کند. فرزاد حاتمی نیز که به عنوان مهاجم در ترکیب تراکتور قرار دارد سابقه حضور در پرسپولیس را دارد. همچنین با توجه به اینکه این بازی در وسط هفته برگزار می شود ولی به احتمال زیاد به خاطر هواداران پرشور دو تیم رکورد حضور تماشاگران در این هفته شکسته شود.

*ستاره: مهدی طارمی با وجود اینکه آقای گل این فصل است می تواند موثرترین مهره برانکو در بازی با تراکتور باشد.

در طرف دیگر نیز بختیار رحمانی با دو بازی خوبی که در لیگ قهرمانان انجام داده می تواند برای تبریزی ها خیلی کارساز باشد.

*آنها که نیستند: جری بنگستون مهاجم تیم پرسپولیس به دلیل محرومیت در این بازی غایب می باشد که تک گل تیمش را در بازی رفت مقابل تراکتور به ثمر رساند.

*آخرین بازی: تیم پرسپولیس در هفته بیست و یکم برابر سایپا قرار گرفت که حاصل این بازی تساوی یک بر یک شد. تیم تراکتور نیز بازی هفته آخر خود را برابر سپاهان برگزار کرد که توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

*بازی رفت: در بازی رفت دو تیم در نیم فصل اول پرسپولیس توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

برنامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال:

شنبه 15 اسفند 1394

گسترش- استقلال اهواز    ساعت: 15:00

یکشنبه 16 اسفند 1394

سپاهان- صبا                ساعت: 17:30

پرسپولیس- تراکتور       ساعت: 17:30

نفت- ذوب آهن            ساعت: 15:30

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز