لیگ برتر والیبال؛

آغاز جدال تهرانی ها برای قهرمانی

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۳:۵۵
کد خبر: ۳۸۰۸۹۱
آغاز جدال تهرانی ها برای قهرمانی
تیم های پیکان و بانک سرمایه از فردا (یکشنبه) جدال خود را برای مقام قهرمانی بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال مردان آغاز خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیدارهای نهایی لیگ برتر والیبال از یکشنبه شانزدهم اسفندماه آغاز می شود و دو تیم تهرانی بانک سرمایه و پیکان برای کسب مقام قهرمانی این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.

دیدار نهایی لیگ برتر والیبال به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می شود تا در نهایت قهرمان جام بیست و نهم معرفی شود. تیم والیبال بانک سرمایه که در دور مقدماتی صدرنشین شد، میزبان دور رفت این بازی هاست و در روز های یکشنبه و دوشنبه در خانه والیبال تهران از پیکان تهران پذیرایی خواهد کرد.

بانک سرمایه که در مرحله مقدماتی با 17 برد و 50 امتیاز صدرنشین جدول شد، در مرحله نخست پلی آف در دو دیدار متوالی آرمان ورزش اردکان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. این تیم در مرحله نیمه نهایی نیز در دو مسابقه متوالی ثامن الحجج خراسان را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

بانک سرمایه که برای نخستین بار در لیگ برتر والیبال حضور یافته است، در بیست و پنجمین مسابقه رسمی خود در این رقابت ها برای سومین بار به مصاف پیکان تهران می رود. این تیم در دو دیدار قبلی خود که در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال برگزار شد با نتیجه سه بر صفر و سه بر یک پیکان تهران را شکست داد.

شاگردان مصطفی کارخانه که در مرحله نخست پلی آف و نیمه نهایی ریکاوری خوبی داشتند، در صورت کسب سه پیروزی دیگر موفق به کسب مقام قهرمانی جام بیست و نهم لیگ برتر والیبال خواهند شد.

از سوی دیگر، حریف بانک سرمایه، پیکان تهران است که 12 قهرمانی، سه نایب قهرمانی و سه مقام سومی از جمله افتخارات این تیم در لیگ برتر والیبال است. بنا براین کسب پیروزی برابر این تیم باتجربه و پرافتخار به آسانی به دست نخواهد آمد.

پیکان در دور مقدماتی با 16 برد و 45 امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاد و در مرحله نخست پلی آف در سه دیدار موفق به کسب دو پیروزی برابر متین صالحین ورامین شد و این تیم را حذف کرد. پیکانی ها در مرحله نیمه نهایی نیز در سه مسابقه موفق به شکست دو بر یک شهرداری ارومیه شدند تا گام به دیدار نهایی بگذارند.

پیکان تهران تا کنون در لیگ برتر والیبال امسال 26 بازی رسمی برگزار کرده است و روز یکشنبه 16 اسفندماه در بیست و هفتمین مسابقه به مصاف بانک سرمایه می رود.

شاگردان پیمان اکبری اگر در سه دیدار متوالی موفق به شکست بانک سرمایه شوند، در بیست و نهمین مسابقه خود موفق به کسب مقام قهرمانی و جام بیست و نهم لیگ برتر خواهند شد.

برنامه کامل مسابقات دیدار نهایی لیگ برتر والیبال مردان به قرار زیر است:

بازی های رفت:

یکشنبه 16 اسفندماه  ساعت 15: بانک سرمایه – پیکان تهران

دوشنبه 17 اسفندماه ساعت 15:30: بانک سرمایه – پیکان تهران

بازی های برگشت:

پنج شنبه 20 اسفندماه ساعت 17: پیکان تهران – بانک سرمایه

جمعه 21 اسفندماه ساعت 17 : پیکان تهران – بانک سرمایه

مسابقه پنجم در صورت نیاز:

دوشنبه 24 اسفندماه ساعت 17: بانک سرمایه – پیکان تهران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز