گاز فارس قهرمان بیست و یکمین دوره لیگ دسته اول بدمینتون شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۸:۱۹
کد خبر: ۳۸۰۹۰۸
گاز فارس قهرمان بیست و یکمین دوره لیگ دسته اول بدمینتون شد
مرحله نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس عصر روز گذشته جمعه 14 اسفندماه جاری برگزار شد و در پایان این پیکارها تیم گاز فارس به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این پیکارها که با حضور تیم های گاز فارس، حوله آیدین تهران، شادنوش یزد و نرم افزار پاساک زنجان در سالن اختصاصی بدمینتون شهید شیرودی تهران برگزار شد، تیم گاز فارس در مجموعه دور رفت و برگشت مرحله نهایی این پیکارها با کسب 16 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم حوله آیدین تهران با کسب 14 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم های شادنوش یزد و نرم افزار پاساک زنجان باکسب 10 و 8 امتیاز به ترتیب مقام های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

بدین ترتیب دو تیم گاز فارس و حوله آدین تهران که مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی این رقابت ها را بدست آوردند در سال آینده به رقابت های لیگ برتر مردان باشگاهای کشور راه یافتند.

در پایان این رقابتهای که با حضور مرتضی مداحی نایب رئیس، سیدبهادر زکی زاده دبیر فدراسیون بدمینتون و علیرضا الهاکی سرپرست هیئت بدمینتون استان تهران برگزار شد، جام قهرمانی و مدال تیم های برتر به آنان اهداء شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز