دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان بیست و یکمین دوره لیگ برتر بدمینتون شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۹:۵۶
کد خبر: ۳۸۰۹۱۰
دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان بیست و یکمین دوره لیگ برتر بدمینتون شد
تیم دانشگاه آزاد اسلامی در پایان بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس در شهرستان آمل به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در رقابت های مرحله نهایی که عصر روز پنجشنبه و با حضور 4 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، گاز تهران، بیم کار آفرین زنجان و نماینده آمل در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان آمل برگزار شد تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 18 امتیاز در مجموعه دو مرحله رفت و برگشت نهایی این پیکارها به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم گاز تهران با کسب 14 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم بیمه کار آفرین زنجان و نماینده آمل با کسب 8 امتیاز مشابه به ترتیب در مکان های سوم و چهارم ایستادند.

در پایان این رقابت ها که با حضور ابوالفضل مهاجر مشاور عالی فدراسیون ، مصطفی عرب مسئول لیگ و مسابقات فدراسیون و امیر فخری رئیس هیئت بدمینتون استان مازندران برگزار شد، جام قهرمانی و مدال به تیم های برتر اهداء شد.

بیست و یکمین دوره مسابقان لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس با شرکت 9 تیم در قالب دو گروه الف و ب و به صورت 2 مرحله مقدماتی و نهایی و به طور رفت و برگشت برگزار شد.

نظر شما