محمدرضا مهرانپور در گفتگو با برنا:

اعتراف تلخی است که پرسپولیس بهتر است!/ استقلال در برابر راه آهن شانس آورد

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۹:۰۹
کد خبر: ۳۸۰۹۳۷
اعتراف تلخی است که پرسپولیس بهتر است!/ استقلال در برابر راه آهن شانس آورد
بازیکن سابق تیم استقلال گفت: بازی های باقی مانده استقلال سخت تر از حریفی مثل استقلال خوزستان است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا مهرانپور بازیکن سابق استقلال معتقد است این تیم مسیر دشواری برای کسب قهرمانی دارد.

مهرانپور درمورد عملکرد استقلال مقابل راه آهن به خبرنگار برنا گفت: استقلال با وجود پیروزی، چندان خوب بازی نکرد و اگر مهاجمان راه آهن ضربات آخر را با دقت بیشتری می زدند بعید نبود تیم مظلومی متوقف شود. استقلال نتوانست نمایش قابل قبولی مقابل گسترش فولاد را تکرار کند. که البته شاید از تبعات منفی تعطیلی لیگ باشد.

او درباره مسیر قهرمانی مدعیان در ادامه لیگ گفت: معتقدم بازی های باقی مانده استقلال سخت تر از حریفی مثل استقلال خوزستان است. درواقع م سیر قهرمانی برای تیم ویسی هموارتر است و این موضوع کار را برای مظلومی و شاگردانش دشوار می کند. البته پرسپولیس را هم نباید نادیده گرفت.

مهران پپور ادامه داد: به عنوان یک استقلالی اعتراف می کنم پرسپولیس با برانکو فوتبال زیباتری ارایه می کند و این واقعیت اگرچه تلخ است اما باید پذیرفت. استقلال در این فصل نتیجه گرا شده و باید دید در پایان فصل می تواند به هدفش برسد. هرچند پیشرفت تیم برانکو محسوس بوده و هر چه از لیگ گذشته این تیم کامل تر بازی کرده است.

بازیکن دهه 70 استقلال درمورد عملکرد عادل شیحی بازیکن جدید این تیم هم گفت: با حضور 20 دقیقه ای نمی شود در مورد عملکرد یک بازیکن قضاوت کرد اما با رزومه ای که این خارجی دارد باید به آینده خوشبین بود. البته موضوع مهم، هماهنگ کردن او با سایر بازیکنان و استفاده درست از همه توانایی های این خارجی تازه وارد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز