با حضور معاون تشریفات ریاست جمهوری و جمعی از مسئولین؛

پانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین پور برگزار شد/ گلفبازان برتر معرفی شدند

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۶:۱۸
کد خبر: ۳۸۰۹۸۵
پانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین پور برگزار شد/ گلفبازان برتر معرفی شدند
پانزدهمین دوره مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور، گلفباز فقید و برجسته کشور با حضور 17 تیم از استانهای سراسر کشور برگزار و با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این دوره از مسابقات با حضور تیمهای نفت و گاز مسجدسلیمان الف و ب، آزادگان و تاراز مسجد سلیمان، ملی حفاری الف و ب اهواز، سورتمه اهواز، هیات گلف هندیجان، پخش و پالایش نفت آبادان، کانون بازنشستگان آبادان و تیم های استانهای آذربایجان شرقی، مازندران، اصفهان، شاهین شهر، گلستان و مرکزی برگزار و گلفبازان طی 2 روز به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان این رقابت ها و در کسب مقام تیمی، نفت و گاز مسجدسلیمان الف با مجموع ضربات 438 ضربه عنوان نخست مسابقات را به خود اختصاص داد، تیم ملی حفاری اهواز الف با مجموع ضربات 455 به عنوان دومی رسید و تیم تاراز مسجد سلیمان با 472 ضربه بر روی سکوی سوم این رقابتها قرار گرفت.

در کسب نتایج انفرادی نیز منوچهر نصیری از تیم هیات گلف هندیجان با 143 ضربه اول شد، ایرج قنبری از نفت و گاز مسجدسلیمان با 145 ضربه به عنوان دومی رسید و مرید قنبری و حمیدرضا شینی با 145 ضربه مشترکا عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کردند.

در این دوره از مسابقات یک تیم زیر 16 سال نیز با حضور 12 شرکت کننده از استان خوزستان مهارتهای خود را محک زدند و در پایان سورنا صادقی از نفت مسجدسلیمان با 85 ضربه اول شد، میلاد شینی از نفت مسجدسلیمان با 91 ضربه به عنوان دومی رسید و امیر غلام نژاد از نفت مسجد سلیمان و مهدی شینی از ملی حفاری اهواز با 93 ضربه مشترکا به عنوان سومی کلاس دست پیدا کردند.

مسابقات جام حسین پور با حضور کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون، بهمن حسین پور معاون تشریفات ریاست جمهوری و عضو هیئت رئیسه فدراسیون، عالی پور مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب کشور، کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان، حاجتی رئیس هیات گلف خوزستان، معماری دبیر فدراسیون، کیانی زاده شهردار مسجدسلیمان و شجاعی رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز و جمعی از پیشکسوتان و گلفبازان به منظور گرامیداشت یادواره گلفباز شهیر ایرانی مرحوم شهباز حسین پور در مسجدسلیمان، زادگاه آن مرحوم برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز