بهتاش فریبا در گفتگو با برنا:

چشمی نعمت است، شیحی گمشده استقلال/ تیم مظلومی جام را بگیرد، زیبایی فراموش می‌شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۴:۴۰
کد خبر: ۳۸۱۰۰۴
چشمی نعمت است، شیحی گمشده استقلال/ تیم مظلومی جام را بگیرد، زیبایی فراموش می‌شود
مربی سابق استقلال گفت: معتقدم تاثیرگذارترین بازیکن میدان روزبه چشمی بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهتاش فریبا مربی پیشین استقلال مدعی است این تیم گمشده اش را در خط میانی پیدا کرده است.

بهتاش فریبا درمورد بازی استقلال و راه آهن به خبرنگار برنا گفت: بازی بسیار جذاب و نفسگیر بود و سرعت بالایی داشت راه آهن اگر در همه دیدارهای باقی مانده اینگونه ظاهر شود می تواند در لیگ بماند. استقلال هم البته در غیاب ابراهیمی، حیدری و عمران زاده توانست موفق عمل کند و به خواسته اش رسید. زوج مگویان – حاج محمدی در قلب دفاع  کم اشتباه بود و جوانانی چون نورافکن، کریمی و برزای هم نمره قبولی گرفتند.

او ادامه داد: معتقدم تاثیرگذارترین بازیکن میدان روزبه چشمی بود. او برای استقلال یک نعمت است و با بستن فضاها و توپ گیری های مداوم نقشی حیاتی در موفقیت های  تیم دارد. البته نمی توان از عملکرد حرفه ای شهبازراده چشم پوشی کرد. با وجود این که موقعیت سازی استقلال زیاد نبود و توپ کمتر به او رسید اما سجاد با پاس گل وظیفه اش را انجام داد.

فریبا در مورد عملکرد عادل شیحی گفت: با اینکه تمرینات او را ندیده ام اما با همین حضور 20 دقیقه ای می گویم او می تواند پلی میکر تیم باشد. سرعت انتقال این بازیکن چشمگیر بود و با پاسی که به  کریمی داد ثابت کرد می تواند یک طراح قابل باشد. از آنجایی که پرویز مظلومی از ابتدای فصل به دنبال یک طراح در میانه  میدان بود و این فقدان کاملاً حس می شد شیحی می تواند گم شده استقلال باشد.

این کارشناس با اشاره به نمایش های تماشاگرپسند پرسپولیس هم گفت: قبول دارم که تیم برانکو از استقلال زیباتر بازی می کند اما باید دلایل این برتری را هم تشریح کرد. تفاوت دو تیم شاید حضور مهم محسن مسلمان به عنوان یک بازیساز در جمع سرخپوشان و البته شیوه بازی این تیم با دو مهاجم است. مظلومی تاکنون ابزار لازم را نداشته و از این گروه جوان هم نمی توان بیش از این انتظار داشت.

فریبا ادامه داد: باید در نظر داشت که هیچ کس امروز نمی گوید سپاهان فصل قبل چند کار ترکیبی انجام داد، چندین شوت زد و آمار گلزنی هایش چه تعداد بود. همه تنها قهرمانی این تیم را به خاطر دارند و جامی که به نام سپاهان به ثبت رسیده است. استقلال هم اگر با همین شیوه به قهرمانی برسد کارش را به خوبی انجام داده است. هرچند در کنار این تیم، پرسپولیس، استقلال خوزستان، ذوب آهن و تراکتور احیا شده مدعی جدی قهرمانی خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز