فردا درباره گلر فیکس تصمیم می‌گیریم

برانکو: تراکتورسازی، تیم ملی کوچک است/ یکی از گزینه‌های قهرمانی هستیم

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۹:۴۸
کد خبر: ۳۸۱۰۲۷
برانکو: تراکتورسازی، تیم ملی کوچک است/ یکی از گزینه‌های قهرمانی هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما یکی از گزینه‌های قهرمانی هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: حضور تعداد زیادی از خبرنگاران در نشست خبری نشان از این دارد که بازی حساسی پیش‌رو داریم. این نشان می‌دهد با چه تیم بزرگی بازی داریم. قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم از صمیم قلب به خاطر درگذشت مرحوم دارستانی تسلیت می‌گویم. نیازی به گفتن نیست که بگویم چه بحران بزرگی خانواده آن مرحوم دارند. این موضوع برای همه بازیکنان و برای کل فوتبال ایران فقدان بزرگی است.

وی افزود: تراکتور تیمی است که سال قبل به خاطر یک اتفاق قهرمان نشد. این تیم خیلی خوب دیدارهایش را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرده است. من به تراکتورسازی، تیم ملی کوچک می‌گویم. تیمی است که با آمدن امیر قلعه‌نویی به سرعت خودش را پیدا کرده است. دو برد این تیم در لیگ قهرمانان نشان می‌دهد که چه تیم آماده‌ای هستند. هم این تیم و هم سپاهان در وضعیت خوبی هستند و در تعطیلات اخیر در کوران مسابقه‌ها بودند. آن‌ها پس از تعطیلات به مسابقه‌ها آمدند. ما برای بازی فردا کمال کامیابی نیا را در اختیار نداریم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا در بازی فردا از لوبانوف استفاده خواهد کرد یا خیر گفت:‌ ما فردا درباره این موضوع تصمیم نهایی را می‌گیریم. لوبانوف گل‌هایی را دریافت کرده اما در هیچ گلی مقصر نبوده است. متاسفانه همه حریفان ما بدون اینکه شانس گل چندانی داشته باشند، به ما گل زدند. اما این فوتبال است و گاهی اوقات یک بازی را می‌برید و در یک بازی شکست می‌خورید. ما باید تلاش کنیم و نشان دهیم که میل به قهرمانی داریم. باید با این افتخار که جزئی از پرسپولیس هستیم، بازی کنیم و خوشحالیم که هواداران پرشوری هم داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که گفته پرسپولیس خوب و تماشاگرپسند بازی می‌کند، گفت: ما یکی از گزینه‌های قهرمانی هستیم و می‌دانیم فردا چه بازی سختی در انتظارمان است. هر بازی برای ما حکم بودن یا نبودن را دارد. تا به حال بیشترین حمایت را از هواداران داشته‌ایم. طبیعی است که باید تمام تلاش‌مان را کنیم که بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

برانکو تاکید کرد: بازیکنان تیم ما جوان هستند و بعضی مواقع عصبی می شوند. بعضی مواقع هم از شرایط ناراضی هستند. گاهی اوقات هم واکنش نامناسبی نسبت به رسانه‌ها دارند. این طبیعی است زیرا آن‌ها در حال رشد و تکامل هستند. بازیکنان پرسپولیس باید با یک احترام و کیفیت خوب با رسانه‌ها برخورد کنند. گاهی اوقات رسانه‌ها هم برخورد خوبی ندارند و آن چیزی که باید را منعکس نمی‌کنند. اما برای مهم‌ترین رکن این فوتبال که هواداران هستند باید تلاش کنیم زیباترین صحنه‌ها را نشان دهیم.

وی افزود: در هر تمرینی این خواست مربی است که بخواهد بازیکنان با آمادگی هزار درصد در تمرین حضور داشته باشند اما این مسئله اجرایی نیست. به خاطر همین همیشه دلخوری و ناراحتی وجود دارد. این‌ها معمولی‌ترین و عادی‌ترین مسائلی است که می‌تواند پیش بیاید. من هزار بار به بازیکنانم گفته‌ام که از کار آن‌ها راضی‌ام. در واقع همین کار و تلاش آن‌ها بوده که از تیمی که سال قبل هفتم بوده الان تیم سوم جدول است و برای قهرمانی می‌جنگد. این‌ها به خاطر کار و تلاش همین بازیکنان به دست آمده است.

برانکو ادامه داد: می‌دانیم فردا بازی سختی در انتظارمان است. همان طور که قبلا گفتم همه بازی‌ها تا انتهای فصل برایمان حکم بودن یا نبودن را دارد. نمی‌خواهم به گذشته برگردم و مسائل را مرور کنم اما همین قدر باید خوش‌بین باشیم که در 19 بازی اخیر شکست نخورده‌ایم. در بازی با ذوب آهن و سایپا هم با بدشانسی امتیازها را از دست دادیم؛ بازی‌هایی که واقعا استحقاق برد را در آن‌ها داشتیم. اما اگر نیم فصل اول را با نیم فصل دوم مقایسه کنیم امتیازات بیشتری نسبت به نیم فصل اول کسب کرده‌ایم. بنابراین طبیعی است که ما تمام توان‌مان را خواهیم گذاشت که بازی را ببریم و در هر بازی برای برد وارد زمین می‌شویم. طبیعی است که می‌خواهیم و هدف‌مان این است که برای قهرمانی بجنگیم. روز گذشته بازی استقلال و راه آهن را دیدیم و متوجه شدیم که تیم ضعیفی در لیگ وجود ندارد.

برانکو در انتها گفت: ضربات ایستگاهی یکی از عناصر بسیار مهم و قوی تیم‌هاست. اکثر گل‌هایی که به ثمر می‌رسد از روی شروع مجدد به دست می‌آید. تراکتوری‌ها سه گلی که به الجزیره زدند را از روی ضربات ایستگاهی زدند. آرزوی من در سال جدید علاوه بر در کنار پرسپولیس بودن، این است که قبل از نوروز شادمانی مضاعف را به هواداران هدیه کنیم و هرچه بیشتر به صدر جدول نزدیک شویم. این آرزوی فعلی من است و آرزوی نهایی من این است که قهرمان شویم.

نظر شما