در کارهای دفاعی بسیار خوب ظاهر شدیم

توخل: از تساوی مقابل بایرن راضی هستم

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۷:۲۳
کد خبر: ۳۸۱۳۰۸
توخل: از تساوی مقابل بایرن راضی هستم
سرمربی تیم فوتبال دورتموند گفت: ای کاش می توانستیم در این دیدار گلزنی کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی بوروسیا دورتموند با وجود توقف خانگی برابر بایرن مونیخ به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و از نتیجه بدست آمده ابراز رضایت کرد.

دو تیم بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت های بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هواداران دورتموند امیدوار بودند که تیم محبوب آنها با پیروزی در این دیدار اختلاف خود را با بایرن مونیخ صدرنشین به دو امتیاز کاهش دهند و شانس خود را برای بالا بردن جام بالاتر ببرند اما نتوانستند از امتیاز میزبانی خود بهره بگیرند و بازی در نهایت بدون گل به پایان رسید.

سرمربی دورتموند با وجود توقف در این دیدار خانگی از عملکرد شاگردانش رضایت کامل را دارد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: فضای ورزشگاه بی نظیر بود. هواداران نقش خود را به خوبی ایفا کردند و به حمایت کامل از ما پرداختند. ای کاش می توانستیم در این دیدار گلزنی کنیم.

او ادامه داد: در کارهای دفاعی بسیار خوب ظاهر شدیم. همه بازیکنان در این دیدار در کارهای دفاعی شرکت کردند از مهاجم گرفته تا خط میانی و خط هافبک در کارهای دفاعی شرکت کردند. بازی دفاعی برابر بایرن مونیخ بسیار سخت است ولی ما نشان دادیم می توانیم چنین کاری را انجام دهیم.

توخل گفت: در این دیدار فشار غیر عادی را تحمل کردیم به ویژه در پانزده دقیقه آخر بازی. بایرن مونیخ تیم بسیار خوبی است. درست است که این تیم در خانه ما بازی می کرد اما به دنبال پیروزی بود و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد. از نتیجه به دست آمده راضی هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز