می‌توانیم آسیایی شویم

اخباری: داور باید بنگر را اخراج می‌کرد

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۱:۰۱
کد خبر: ۳۸۱۵۸۱
اخباری: داور باید بنگر را اخراج می‌کرد
گلر تراکتورسازی گفت: پرتاب نارنجک وجهه خوبی برای کشور ندارد.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید، محسن بنگر مدافع تیم پرسپولیس در برخوردی که با بازیکن تراکتورسازی داشت، باید اخراج می شد.

محمدرضا اخباری پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود. علی‌رغم خستگی بازیکنان بعد از بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی داشتیم و اگر یک مقدار در پایان بازی شانس داشتیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی درباره عکس‌العمل‌هایش در بازی گفت: خدا را شکر توپ‌های خوبی گرفتم. بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود. ای کاش یکی از تیم‌ها برنده بود.

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی در ادامه با اشاره به اینکه بنگر باید اخراج می‌شد، درمورد درگیری پیش آمده، گفت: درگیری خاصی نبود و در ذات فوتبال چنین درگیری‌هایی وجود دارد.

اخباری درباره حضور تماشاگران نیز خاطرنشان کرد: به نظر من فضای خیلی خوبی در ورزشگاه حاکم شده بود. بعد از دربی دوباره ورزشگاه پر شده بود و در آینده امیدوارم بتوانیم دوباره تماشاگران را به ورزشگاه بیاوریم.

وی درمورد پرتاب نارنجک به نیمکت تیم تراکتورسازی گفت: این موضوع به مسائل انتظامی و امنیتی برمی‌گردد و برای کشور وجهه خوبی ندارد. امیدوارم در ادامه شاهد چنین چیزهایی نباشیم.

وی درخصوص شانس کسب سهمیه آسیایی توسط تراکتورسازی گفت: ما توانستیم تیمی را متوقف کنیم که از مدعیان کسب سهمیه است. اگر بتوانیم در بازی‌های 6 امتیازی موفق باشیم می توانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز