هواداران بازهم از تیم حمایت کنند

جباری: استقلال شایسته قهرمانی است/ باید در جوانگرایی احتیاط کرد

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰:۳۰
کد خبر: ۳۸۱۷۹۴
پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید جوانانی که مظلومی در استقلال از آنها استفاده کرده است می توانند آینده استقلال باشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی جباری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال توانایی قهرمانی در لیگ را دارد، گفت: چرا نباید استقلال قهرمان لیگ شود؟ ما تیم بسیار خوبی داریم و اگر با تمرکز بالا لیگ را ادامه دهیم می توانیم قهرمان لیگ باشیم. استقلال امسال برای کسب عنوان قهرمانی تیمی شایسته است و با حضور جوانان با انگیزه می تواند به این موضوع امیدوار باشد. در استقلال بازیکنان جوان و خوبی توسط مظلومی به بازی گرفته شده اند که در بازی با راه آهن هم دیدیم بسیار به استقلال کمک کردند. اگر در ادامه لیگ باهوش عمل کنیم قهرمانی دور از دسترس ما نیست.

پیشکسوت استقلال با تمجید از جوانگرایی مظلومی در ترکیب استقلال بیان کرد: این موضوع یک شاخصه مهم در تیم مظلومی است. البته باید در جوانگرایی احتیاط کرد اما کاری که مظلومی کرده است آینده استقلال را می سازد. جوانان استقلال با دوندگی بالا در دیدار با راه آهن بسیار تاثیر گذار بودند و مطمئن باشید سه امتیازی که با کمک جوانان در دیدار روز جمعه به دست آمد بسیار به استقلال کمک می کند.

جباری با بیان این موضوع که استقلال در فصل جاری پیشرفتهای چشمگیری داشته است، تصریح کرد: امسال کادر فنی برای استقلال وقت گذاشته است و نتیجه آن کاملا مشخص است. بدنسازی بسیار خوبی داشتیم که در این مقطع از فصل خود را نشان می دهد. همه شاهد هستند که استقلال دیگر مشکل بدنی ندارد و از دیگر سو یارگیری مناسبی داشته ایم. در کل باید بگویم تیم تحت هدایت مظلومی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و نمایشی از یک تیم کامل را از آنها دیده ایم.

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال با بیان این موضوع که نباید تصور شود که پرسپولیس دیگر جز مدعیان لیگ برتر نیست، اظهار کرد: استقلال خوزستان تیم با انگیزه ای است و ما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. باید از فرصتهایی مانند امتیاز دادن پرسپولیس و دیگر رقیبان استفاده کنیم. اگر در بازی های باقی مانده باهوش عمل کنیم مطمئنا در روزهای پایانی فصل دچار استرس نخواهیم شد.

او در پاسخ به این سوال که چه مشخصه ای باعث شده است تا استقلال در فصل جاری چهره یک مدعی را داشته باشد، بیان کرد: استقلال در این فصل به معنای واقعی یک تیم است و یک دست بودن کادر فنی و بازیکنان به نتیجه گیری استقلال کمک کرده است. هر بازیکنی که در زمین است برای موفقیت استقلال تلاش می کند و باید  از مهدی رحمتی بابت نمایشهای درخشانش در فصل جاری نیز تشکر داشته باشم. مجموعه استقلال برای کسب موفقیت عملکرد خوبی دارد و مطمئنا با حفظ این روند سرنوشت خوبی در انتظار تیم است.

وی در پایان گفت: همه پیشکسوتان باشگاه نیز از مظلومی حمایت می کنند زیرا هیچکس به چیزی جز استقلال فکر نمی کند. از هواداران نیز درخواست می کنیم تا در ادامه فصل با حمایت از استقلال به تیم محبوب خود کمک کنند.

نظر شما