اطلاعیه فدراسیون بدنسازی درباره تیم اعزامی به آمریکا

گروه حاضر رقابت‌های آرنولد کلاسیک ارتباطی به ما ندارد

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۳:۱۳
کد خبر: ۳۸۲۰۱۰
گروه حاضر رقابت‌های آرنولد کلاسیک ارتباطی به ما ندارد
فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که گروه اعزامی به رقابت‌های آرنولد کلاسیک آمریکا ارتباطی با فدراسیون بدنسازی نداشته است.

به گزارش سرویس برنا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در اطلاعیه‌ای با تاکید بر اینکه گروه اعزامی به آمریکا برای حضور در یک دوره مسابقه‌ به هیچ عنوان تحت حمایت و نظارت این فدراسیون نبوده است، اعلام کرد که این موضوع را به جدیت از سوی نهادهای مرتبط پیگیری خواهد کرد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این اطلاعیه آورده است: "اواخر هفته گذشته خبری مبنی بر حضور بدنسازان ایرانی در مسابقه‌های آرنولد کلاسیک آمریکا در رسانه‌های گروهی منعکس شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جهت صیانت از حریم تیم‌های ملی ایران و جلوگیری از ایجاد شائبه و سوء استفاده و بهره‌برداری غیر مجاز از عنوان تیم ملی ایران قویا هر گونه ارتباط و حمایت برای اعزام گروه مذکور را رد می‌کند.

بر همین اساس اعلام می‌شود هیچ تیمی تحت نظارت فدراسیون به مسابقه‌های آرنولد کلاسیک اعزام نشده و اعزام این گروه و چگونگی حضور آنها در این تورنمنت از سوی نهادهای مرتبط پیگیری خواهد شد.

اعزام همه تیم‌های بدنسازی با نام ایران برای حضور در تورنمنت‌های مختلف طبق قانون باید با هماهنگی فدراسیون مطبوع و شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان انجام شود".

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز