از فدراسیون ها حمایت می کنیم؛

سجادی: بودجه وزارت به فدراسیون‌ها به طور کامل پرداخت شده است

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۶:۲۹
کد خبر: ۳۸۲۱۱۳
سجادی: بودجه وزارت به فدراسیون‌ها به طور کامل پرداخت شده است
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: حکم دبیر فدراسیون دوومیدانی این هفته صادر می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا دکتر نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره مسائل پیرامون ورزش به ویژه مبحث بودجه فدراسیون ها صحبت کرد.

سجادی در ابتدا درباره نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک در روز شنبه، عنوان کرد: 13 فدراسیونی که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند در این جلسه هستند و گزارشی از نحوه کسب سهمیه می‌دهند. گزارشاتی هم از اردوهای برون‌مرزی و مسابقات کسب سهمیه خواهند داشت تا بتوانیم همه از آنها حمایت کنیم.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره شرایط مالی فدراسیون‌ها و صحبت هایی که برخی از فدراسیون ها درباره کمبوده بدوجه داشته اند خاطرنشان کرد: هم ما و هم کمیته ملی المپیک ردیف بودجه داریم و می‌دانیم که بودجه به هر دو نهاد کامل به فدراسیون های ورزشی تخصیص داده شده است. ما به همه فدراسیون‌ها بودجه لازم را داده‌ایم و اوایل هفته آینده هم واریزی جدیدی خواهیم داشت. آنچه در تفاهمنامه ذکر شده براساس آن تخصیص در اختیار ورزش کشور قرار گرفته است.

سجادی در ادامه درباره اینکه چند مجمع انتخاباتی تا پایان سال برگزار خواهد شد، اظهار داشت: اعلام زمان انتخابات ورزش‌های دانشگاهی، دانش‌آموزی و کارگری با نهادهای خودشان است و ما فقط به نحوه برگزاری کمک می‌کنیم. 24 و 26 اسفند انتخابات شطرنج و چوگان را داریم.

وی درباره انتخابات فدراسیون جودو به عنوان یکی از فدراسیون های باقیمانده که با سرپرست اداره می شود، گفت: برای انتخابات جودو هم منتظر هستیم کسب سهمیه مشخص شود، بعد درباره زمان برگزاری تصمیم می‌گیریم که سال آینده برگزار می‌شود. فدراسیون‌های دیگر هم اگر موعد انتخاباتشان باشد در سال 95 اعلام می‌کنیم. فکر می‌کنم 5-6 فدراسیون در سال آینده دوره 4 ساله‌شان به پایان می‌رسد.

معاون وزیر ورزش درباره دبیر فدراسیون دوومیدانی، گفت: ابلاغ او هم صادر می‌شود و در این هفته مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز