خاطرات گذشته را مرور کردیم

طاهری: پرسپولیس خانه پیشکسوتان است/ پروین نیازی به دعوت ندارد

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۲:۰۱
کد خبر: ۳۸۲۲۰۸
طاهری: پرسپولیس خانه پیشکسوتان است/ پروین نیازی به دعوت ندارد
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پروین برای حضور در پرسپولیس و بازی‌ها نیازی به دعوت ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی اکبر طاهری پس از دیدار با علی پروین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس خانه پیشکسوتان است و من خوشحال هستم از اینکه آقای پروین به خانه خودشان آمدند. فرصتی شد تا با یکدیگر درباره مسائل مختلف صحبت کنیم. یک مقدار از قدیم حرف زدیم و خاطرات گذشته را مرور کردیم و یک مقدار هم از تیم و آینده صحبت شد.

وی ادامه داد: من امیدوارم حضور آقای پروین باعث امیدواری هواداران باشد و در نهایت هم با قرار گرفتن تیم در جایگاه خوب و به امید خدا قهرمانی، آنها را راضی و خوشحال ببینیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا این دیدارها ادامه خواهد داشت و علی پروین برای بازی‌ها در ورزشگاه حضور می‌یابند یا نه، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس خانه آقای پروین و امثال ایشان است. نیازی به دعوت ندارند. هر زمان تصمیم بگیرند و اراده کنند باعث افتخار خواهد بود. قدیمی‌ها، بویژه آقای پروین برای این تیم زحمات زیادی کشیده‌اند و هر زمان بیایند باعث دلگرمی پرسپولیس، بچه‌ها و کادر فنی خواهد بود. هواداران هم خوشحال می‌شوند از اینکه می‌بینند چهره‌های محبوب آنها پشت تیم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز