برگزاری مراسم افتتاحیه روز جهانی فوتبال بانوان

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۶:۰۰
کد خبر: ۳۸۲۲۴۹
برگزاری مراسم افتتاحیه روز جهانی فوتبال بانوان
مراسم افتتاحیه روز جهانی فوتبال بانوان صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

مراسم افتتاحیه روز جهانی فوتبال زنان  سه شنبه ۱۸ اسفند در آکادمی ملی فوتبال با حضور الهه عرب عامری- نایب رییس بانوان فدراسیون، هاشمی-نایب رئیس هیات فوتبال بانوان استان تهران، مرتضی محصص-رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال، محمود یاوری-عضو کمیته فنی و توسعه،ملامحمد، رئیس کمیته فرهنگی،  فرزانه توسلی، نیلوفر اردلانی، نسیمه غلامی، فاطمه اعتدادی، سپیده زررین راد، ندا عبداله زاده،کادر فنی و بازیکنان تیم های ملی نونهالان، نوجوانان و جواناناعضای کمیته بانوان و داوران برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی و مهارتهای حرکتی، به دوپینگ نه بگویم، کمک های اولیه، برگزاری دوره آموزشی مربیگری  و انجام مسابقه های دوستانه از برنامه های این روز بود.

رئیس کمیته بانوان در سخنرانی خود از پیشنهاد فدراسیون ایران به اینفانتینو برای حضور نمایندگانی از بانوان باحجاب فوتبالیست در کمیته توسعه فیفا خبر داد.

پس از سخنرانی رئیس کمیته بانوان مرتضی محصص-رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال  گفت: در این سال ها علی کفاشیان کارهای بزرگی انجام داده است که موجب پیشرفت فوتبال و فوتسال زنان شده است. عصر دیروز (دوشنبه) با عرب عامری و کفاشیان برای توسعه فوتبال زنان جلسه داشتیم. خوشحالم از اینکه علاقمندی بانوان را برای رشد و پیشرفت این رشته می بینم و امیداورم با برنامه ریزی، فوتبال و فوتسال بانوان در جایگاه بسیار خوبی قرار بگیرند.

همچنین محمود یاوری در مراسم افتتاحیه گفت: دو سال است که مراسم گرامیداشت روز فوتبال زنان برگزار می شود. حال باید پرسید که چرا تنها دو سال از این مراسم می گذرد؟ به این دلیل که به ورزش بانوان اهمیت داده نمی شد و این جای تاسف دارد.  اما اکنون با اهمیت دادن به این قشر ما شاهد موفقیتهای خوبی توسط بانوان در عرصه های بین المللی هستیم که امیدوارم این امر ادامه دار باشد.

نظر شما