محمد خرم خبر داد:

حضور گسترده ورزشکاران و ملی پوشان کشور در گرامیداشت هفته شهید

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۱:۱۴
کد خبر: ۳۸۲۳۵۲
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران از شرکت ورزشکاران و ملی پوشان سراسر کشور در برنامه های هفته شهید خبرداد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد خرم در آستانه فرا رسیدن هفته شهید(19 تا 22 اسفندماه) برنامه های دفتر امور ایثارگران وزارتخانه را تشریح کرد.

وی در این خصوص گفت: 22 اسفندماه ورزشکاران، اعضای تیم های ملی و کلیه هیات های ورزشی سراسر کشور با حضور در مزار شهدا و دیدار با خانواده های آن ها، از این عزیزان تجلیل خواهند کرد.

مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بر همین اساس از کلیه فدراسیون ها و هیات های ورزشی خواسته شده که به ورزشکاران خود در سنین و گروه های مختلف نسبت به این روز اطلاع رسانی داشته باشند و این افراد در استان ها از خانواده شهدای ورزشکار، شهدای مدافع حرم، شهدای هسته ای و شهیدان گمنام تجلیل کنند.

خرم درخصوص برنامه های حوزه ایثارگران نیز اظهار داشت: چهاربرنامه در سطح استان تهران پیش بینی شده است؛ در نخستین برنامه تیم ویژه ای از ورزشکاران با حضور در مزار شهدا با گل و گلاب قبور این عزیزان را عطرافشانی و از خانواده آن ها در بهشت زهرا تجلیل می کنند.

وی برنامه دوم را تجلیل از خانواده شهدای ورزشی ورامین عنوان کرد و گفت: این شهرستان تعداد زیادی ورزشکار شهید شامل 11 شهید از (تیم 18 نفره شهدای فجر) و 8 نفر از تیم ورزشی دیگر را به کشور تقدیم کرده است که به همین بهانه با حضور در این شهرستان ازخانواده این عزیزان، خانواده شهدای ورزشی شهرستان های اطراف و شهدای همکار در اداره ورزش و جوانان ورامین تجلیل خواهیم کرد.

مشاور وزیر در امور ایثارگران در ادامه افزود: در شهر ری نیز با مسئولیت اداره ورزش و جوانان این شهرستان و با حضور امام جمعه از همکاران ایثارگر و خانواده شهدای ورزشی شهر ری تقدیر می شود. ما در تلاشیم تا برنامه های این هفته را به دل جامعه ورزشی و جوانان سوق دهیم تا این گروه حساس جامعه با فرهنگ پهلوانی، ایثار و شهادت آشنایی بیشتری پیدا کنند.

خرم با بیان این که از استان ها هم خواسته شده که نمونه این اقدامات را در شهرهای خود برگزار کنند، گفت: امسال سعی کرده ایم تمرکز برنامه های هفته شهید را از وزارت ورزش و جوانان خارج کنیم و به سطح کشور انتقال دهیم.

وی برنامه چهارم را رایزنی با اتحادیه فروشندگان لباس ورزشی برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: از آن ها خواستیم از هر طریقی که می توانند سهم خود را نسبت به هفته شهید و گرامی داشت آن ادا کنند. استقبال خوبی از سوی این اتحادیه صورت گرفت و قرار شد روز شهید را با نصب بنر در خیابان ولی عصر(عج)، از میدان منیره( مرکز فروش لباس و لوازم ورزشی تهران) تا چهارراه امام خمینی(ره) گرامی بدارند.همچنین برنامه ای با حضور کلیه فروشندگان لوازم ورزشی با محوریت اتحادیه این صنف و با کمک ما در باشگاه انقلاب برگزار خواهد شد.

مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان در پایان از تجلیل خانواده شهدای وزارت ورزش و جوانان برای سومین بار در سال 94 خبر داد و گفت: ضمن این برنامه ستادی، پیشنهادی مبنی بر نام گذاری بلوار واقع در وزارت ورزش و جوانان به نام «شهدای ورزشی» را به دکتر گودرزی ارائه کردیم که در صورت تائید 22 اسفند ماه از این برنامه پرده برداری خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز