معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان

استفاده از ظرفیت میزبانی لرستان برای استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۶:۱۰
کد خبر: ۳۸۲۳۵۷
استفاده از  ظرفیت میزبانی لرستان برای استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت :باید از ظرفیت میزبانی لرستان در مسابقات کشوری برای استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی استفاده کرد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی نوجوانان کشور در شهرستان خرم آباد گفت : توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی یکی از مهمترین رویکردهای ورزشی آموزش و پرورش است . 
فرید بهرامی افزود : میزبانی لرستان در مسابقات ملی و بین المللی می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی باشد
 

وی با اشاره به برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در 800 آموزشگاه استان گفت : قریب به یکصد هزار دانش آموز در این المپیادها حضور فعال داشتند .  

بهرامی در ادامه سخنان خود ژیمناستیک را ورزشی عنوان کرد که در آن به  قدرت و  انعطاف بدنی، چابکی، تعادل و هماهنگی اعضای بدن نیاز  است .  

وی معروف‌ترین بخش این رشته ورزشی  را ژیمناستیک هنری ذکر کرد که در مسابقات آن ورزشکاران در رشته‌های حرکات زمینی، بارفیکس، پرش خرک، دار حلقه، پارالل، و خرک حلقه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.  

وی خاطر نشان کرد : لرستان استعدادهای خوبی در رشته ورزشی ژیمناستیک دارد و برای بارور کردن استعدادهای دانش آموزان در این رشته سال گذشته مجهز ترین خانه ژیمناستیک دانش آموزی در غرب کشور در شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسیده است . 

بهرامی کسب نایب قهرمانی مسابقات  ژیمناستیک دانش آموزان ایران را از جمله افتخارات دانش آموزان لرستان عنوان کرد و گفت : امیدواریم با توسعه زیر ساخت ها در این رشته و تلاش مربیان بتوانیم در آینده شاهد درخشش بهتر ژیمناست کاران دانش آموز لرستان باشیم . 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در ادامه تاکید کرد : مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی نوجوانان کشور از 19تا 21اسفند ماه سال جاری به میزبانی شهرستان خرم آباد در سالن شهید توکل مصظفی زاده مجموعه ورزشی امام خمینی (ره)  برگزار خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز