موفقیت در ورزش هدف تمام مسئولین است؛

سجادی: قبل از المپیک پاداش قهرمانان پرداخت خواهد شد/ دکتر روحانی در مراسم تجلیل از ورزشکاران حضور خواهد داشت

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۰:۳۰
کد خبر: ۳۸۲۵۲۰
سجادی: قبل از المپیک پاداش قهرمانان پرداخت خواهد شد/ دکتر روحانی در مراسم تجلیل از ورزشکاران حضور خواهد داشت
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: نشست فدراسیون های المپیکی با حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نصرالله سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره پاداش قهرمانان ملی ورزش ایران صحبت کرد. وی گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان در سالهای 88 ، 89 و بخشی از جوایز قهرمانان در سال 90 برگزار شد و بعد از آن در دو سال 91 و 92 دولت دهم مراسمی برگزار نکرد.

او ادامه داد: با روی کار آمدن دولت یازدهم، سال 1393 دوبار مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور آقای دکتر روحانی برگزار شد و ما جوائز و پاداش های باقی مانده سال 90، 91 و 92 را که حدود 47 میلیارد تومان بود با تلاش آقای دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و حمایت دولت محترم پرداخت کردیم.

سجادی درباره مراسم تجلیل قهرمانان سالهای 93 و 94 گفت: ان‌شاءالله قبل از بازی های المپیک ریو این مراسم با حضور جناب آقای دکتر روحانی برگزار می شود و خوشبختانه منابع آن هم با تدبیر وزیر محترم و مجموعه دولت که توجه خوبی به ورزش دارند فراهم شده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سئوال که جلسات مشترک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تحت عنوان ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک آیا ادامه خواهد داشت گفت: موفقیت ورزش و در حقیقت مردم و نظام باید هدف همه مسئولان باشد و در این زمان حفظ آرامش و کمک به روحیه قهرمانان در درجه اول اهمیت است.

سجادی ادامه داد : روز شنبه 22 اسفند با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای ستاد عالی بازیها این نشست در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود و سیزده فدراسیون المپیکی به گزارش عملکرد خود خواهند پرداخت. در این نشست بنا به نظر وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اعضای هیات اجرایی کمیته هم دعوت کرده ایم حضور داشته باشند.

سجادی در ادامه صحبت های خود با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای طالبی رئیس فدراسیون اسکی گفت: این استعفا قبول شده است و آقای سعادتمند تا برگزاری انتخابات سرپرستی فدراسیون را با حکم آقای وزیر بر عهده خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز