اعلام آرای کمیته انضباطی؛

جریمه نقدی برای نساجی/ مولایی محروم شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۷:۵۷
کد خبر: ۳۸۲۶۲۸
جریمه نقدی برای نساجی/ مولایی محروم شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای های خود را درباره تیم های لیگ دسته اولی صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های خونه به خونه بابل و گل گهر سیرجان برگزار شد و از سوی محمد مولایی مربی تیم خونه به خونه رفتار غیر مسئولانه و ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. وی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی و با توجه به تکرار تخلف و وجود سوابق قبلی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی، رای صدور قرار دستور موقت از همراهی وی با تیم مربوطه تا اطلاع ثانوی صادر خواهد شد.همچنین تیم خونه به خونه بابل به خاطر فحاشی تماشاگران به داور و پرتاب ترقه به داخل زمین، به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای نساجی مازندران
مسابقه تیم های شهرداری اردبیل و نساجی مازندران روز یکم اسفند برگزار شد و تیم نساجی مازندران به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری از سوی کمیته انضباطی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.کمال نوراله زاده فیزیوتراپ تیم شهرداری اردبیل نیز به خاطر اهانت، فحاشی و ضرب و شتم داور به مدت شش ماه از همراهی تیم خود، شرکت در مسابقات وهرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
جریمه نقدی برای ایرانجوان بوشهر و فجرشهیدسپاسی
رقابت دو تیم فجرشهیدسپاسی و ایرانجوان بوشهر روز 11 اسفند ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم ایرانجوان بوشهر تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تصمیمات داوری صورت گرفت. این تیم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.همچنین به دلیل فحاشی به داور از سوی تماشاگران تیم فجرشهیدسپاسی، تیم فوق به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز