نبرد سرنوشت روستوف و زسکا مسکو

آزمون و عزت اللهی در حساس ترین بازی لیگ روسیه

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۲:۵۰
کد خبر: ۳۸۲۶۳۱
مهمترین بازی هفته بیستم لیگ برتر روسیه و حساس ترین نبرد فصل جاری این رقابت ها شنبه آینده بین تیم های روستوف و زسکا مسکو برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ هم اکنون تیم های زسکا مسکو و روستوف به ترتیب با 40 و 37 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند. رویارویی تیم های مدعی قهرمانی در ورزشگاه المپیک روستوف می تواند جذابیت های بسیاری را به دنبال داشته باشد.

شاگردان قربان بردی اف برای هم امتیاز شدن با تیم صدرنشین زسکا مسکو می توانند با شکست این تیم در بازی روز شنبه گام محکمی برای قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی بردارند.

این روزها بازیکنان تیم روستوف پس از پیروزی خارج از خانه برابر تیم سامارا با جدیت خاصی تمرین می کنند تا مهیای شکست تیم زسکا مسکو شوند. سایت رسمی باشگاه روستوف نیز با درج تصاویری از تمرینات بازیکنان زیر نظر سرمربی ترکمنستانی از آمادگی بالای یاران آزمون و عزت اللهی برای بازی با تیم زسکا مسکو خبر داد.

در بازی اخیر تیم روستوف برابر سامارا در هفنه نوزدهم لیگ برتر روسیه سردار آزمون تا دقیقه 63 در ترکیب تیمش حضور داشت اما سعید عزت اللهی اولین بار پس از انعقاد قرارداد رسمی روی نیمکت ذخیره ها نشست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز