طی مراسمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک؛

دیپلم پذیرفته شدگان مدیریت پیشرفته ورزشی اهدا شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵:۴۰
کد خبر: ۳۸۲۶۳۹
به دنبال پذیرش 8 مدیر ورزشی از سوی کمیسیون المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک صبح امروز دیپلم این مدیران توسط رئیس کمیته ملی المپیک اهدا شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این مراسم با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، ناهید کریمی  مدیر دوره،  اساتید و8مدیر پذیرفته شده دوره مدیریت پیشرفته ورزشی صبح امروز در محل کمیته ملی المپیک  برگزار گردید.

در این مراسم کیومرث هاشمی ضمن تبریک به مدیران حاضر و تشکر از اساتید و مدیر دوره اظهار داشت: متاسفانه آموزش در ورزش ما مغفول مانده، ما تلاش کردیم حلقه بسته مدیریت این دوره ها را بشکنیم و از حضور اساتید جوان تر  استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دوره هایی وجود داشت که  اساتید ورزشی و دانشگاهی ما انگشت شمار بودند و ناگزیر از حضور مکرر آنها در دوره های آموزشی بودیم امروز خوشبختانه بالغ بر 1200 دکترای تربیت بدنی در کشور وجود دارد که یکی از نقاط قوت  در مبحث آموزش در ورزش می باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک ضمن انتقاد از این تفکر که ما فکر می کنیم همه چیز را می دانیم و نیازی به آموزش نداریم اظهار داشت: اینگونه نیست و ما در هر موقعیتی نیاز به آموزش های مربوطه داریم و هیچ گاه بی نیاز از آموزش نیستیم.

در ادامه این مراسم پذیرفته شدگان، دیپلم های ارسالی خود از سوی کمیته بین الملی المپیک را از دست رئیس کمیته ملی المپیک دریافت کردند.

نظر شما