نباید برای رسیدن به هدف دست به هرکاری زده شود

داورزنی: مسائل اخلاقی اولویت والیبال کشور است/ تکلیف قهرمان لیگ دوشنبه مشخص خواهد شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۶:۴۱
کد خبر: ۳۸۲۶۸۵
داورزنی: مسائل اخلاقی اولویت والیبال کشور است/ تکلیف قهرمان لیگ دوشنبه مشخص خواهد شد
جلسه مشترک مسئولین فدراسیون والیبال و سازمان لیگ با کادر فنی دو تیم پیکان و بانک سرمایه صبح امروز برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با توجه به حساسیت و حواشی به وجود آمده در دو بازی تیم های پیکان و بانک سرمایه در فینال رقابت های لیگ برتر صبح امروز جلسه ای با حضور محمدرضا داورزنی، سعید درخشنده، علی فرخی، امیدوار حاتمی و سرمربیان و سرپرستان دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران برگزار شد و حاضرین به بحث و بررسی در خصوص مسائل پیش آمده در دو بازی گذشته و پیش بینی مواردی برای جلوگیری از بروز حواشی و ارائه یک بازی جوانمردانه و زیبا در شان والیبال ایران پرداختند.

داورزنی در این نشست به اهمیت برگزاری لیگ برتر والیبال به ویژه دیدارهای حساس پایانی این رقابت ها بدون حاشیه و بداخلاقی ها تاکید کرد و گفت: هدف خانواده والیبال رشد و توسعه این ورزش ایران است و نباید برای رسیدن به این هدف، اولویت های مهمتری همچون اخلاق را زیر پا بگذاریم. مسائل اخلاقی اولویت والیبال کشور است. وی از کادر فنی دو تیم و سازمان لیگ درخواست کرد که شرایطی در بازی های باقی مانده فراهم کنند که شاهد والیبالی تماشاگر پسند باشیم تا لیگ بیست و نهم با خاطره خوشی پایان یابد.

همچنین سعید درخشنده رئیس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران و علی فرخی رئیس کمیته انضباطی نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

در ادامه اعضای کادر فنی دو تیم پیکان و بانک سرمایه نیز دیدگاه های خود را درباره لیگ برتر و دیدارهای باقی مانده بیان کردند.

در پایان این جلسه با توجه به شرایط به وجود آمده و وضعیت نا معلوم جسمانی رضا ابراهیمی مربی تیم پیکان با توافق و درخواست کادر فنی دو تیم پیکان و بانک سرمایه و موافقت فدراسیون والیبال و سازمان لیگ مقرر شد، دیدار نهایی لیگ برتر سال 94 به صورت دو برد از سه برگزار شود و بدین ترتیب با توجه به برگزاری دو بازی در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته، تنها یک بازی در روز دوشنبه هفته آینده 24 اسفندماه از ساعت 16 در خانه والیبال برگزار می شود و در پایان تیم پیروز  به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران شناخته خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز