جدول دستخوش تغییر خواهد شد

جلالی: توقعات زیادی از بازی با ذوب آهن داریم

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۰:۵۱
کد خبر: ۳۸۲۷۶۳
جلالی: توقعات زیادی از بازی با ذوب آهن داریم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم جوانان سایپا روز موفقیت‌آمیزی را خلق کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم سایپا می‌گوید با اینکه تیمش خیلی از شاخص‌های قهرمانی را ندارد اما سعی می‌کنند در جمع تیم‌های مدعی قرار بگیرند.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: تجربیاتی از بازی رفت مقابل ذوب آهن در لیگ و همچنین در جام شهدا کسب کردیم که مجموعه این تجربیات در بازی فردا می‌تواند کمک ما کند که بازی زیبایی ارائه دهیم. تیم ما از این بازی توقعات زیادی دارد و سعی می‌کنیم با دست پر از اینجا برویم. با توجه به اینکه 5 بازیکن را در اختیار نداریم، ترکیب فردا، ترکیبی تازه و جوان‌تر نسبت به بازی‌های گذشته خواهد بود و امیدوارم جوانان سایپا روز موفقیت‌آمیزی را خلق کنند.

سرمربی تیم سایپا در رابطه با جایگاه این تیم در پایان فصل نیز گفت: شاخصه‌های قهرمانی مشخص است. تیمی که به دنبال قهرمانی، امکانات، تجهیزات، بودجه، بازیکنان باکیفیت، ارتباط با مراکز تصمیم‌گیری و نفوذ در فضای رسانه‌ای احتیاج دارد. سال گذشته که به سایپا آمدم هدف‌مان قرار گیری در بین تیم‌های مدعی بود. با اینکه از خیلی‌های شاخص‌های قهرمانی مانند شرایط میزبانی محروم هستیم، سعی کردیم با بالا بردن سطح فنی تیم، در جمع تیم‌های مدعی قرار بگیریم.

جلالی در همین رابطه افزود: از 9 سال پیش که سایپا قهرمان شد، بهترین مقام این تیم هفتمی جدول بود که سال گذشته بدست آمد. سعی کردم با به کارگیری بازیکنانی جوان که بین 16 تا 20 ساله هستند و قطعا آینده درخشانی خواهند داشت، شرایط فنی تیم را بهبود ببخشم.

سرمربی سایپا درباره شرایط جدول در هفته‌های آینده اظهار کرد: بازی‌های تعیین کننده‌ای بین تیم‌های بالای جدول در هفته‌های آینده رخ خواهد داد و قطعا جدول دستخوش تغییر خواهد شد و در این تحولات جدول، در جایگاه خوبی قرار خواهیم گرفت.

وی در رابطه با مصدومان و محرومان سایپا در بازی فردا گفت: آندرانیک تیموریان، سجاد مشکل‌پور، ماهان رحمانی، روزبه شاه‌علیدوست و مسعود ابراهیم‌زاده به دلیل مصدومیت و محرومیت در بازی فردا غایب هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز