هیچ تیم المپیکی دغدغه مالی نخواهد داشت

دکتر گودرزی: همه باید فضای ورزش را برای ورزشکاران و مربیان آرام کنند

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۵:۴۴
کد خبر: ۳۸۲۷۶۷
دکتر گودرزی: همه باید فضای ورزش را برای ورزشکاران و مربیان آرام کنند
وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام دغدغه دولت بر این است تا فضا المپیکی شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: طی جلسه‌ای که امروز در هیات دولت داشتیم،‌ تمام دغدغه دولت بر این است تا فضا المپیکی شود تا تیم‌ها بدون هیچ گونه دغدغه مالی در المپیک ریو حضور پیدا کنند.

دکتر محمود گودرزی در بازدید از همایش بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی در رابطه با نامه‌نگاری رسول خادم به رییس جمهور اظهار کرد: طی نشستی که امروز در هیات دولت داشتیم، این مسئله مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که فضا کاملا المپیکی شود و در شرایط کنونی چون ورزش نیاز به آرامش دارد همه باید کمک کنند تا تیم‌ها بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در المپیک ریو حضور پیدا کنند. همچنین سازمان مدیریت نیز اعلام کرد پس از بررسی آمار و ارقام از تمام فدراسیون‌های المپیکی حمایت لازم را به عمل خواهد آورد و تیم‌ها بدون هیچ گونه دغدغه مالی عازم المپیک ریو خواهند شد.

وزیر ورزش همچنین در رابطه با همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز گفت: این همایش کار بسیار ارزشمندی است که از سوی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در حال برگزاری است. به لحاظ کمی مقالات خوبی ارائه شده و از لحاظ کیفی نیز گزارش‌های خوبی را دریافت کردم.

وی افزود: امیدوارم مقالات و کارهای علمی که در این دو روز همایش انجام می‌شود به خوبی جواب دهد و من یقین دارم در سال‌های آینده نتایج این تحقیقات و یافته‌های علمی در ورزش کشور به خوبی نمایان خواهد شد. فضای علمی که امروز در ورزش به وجود آمده به نظر می‌رسد نسبت به گذشته وضعیت مناسبی دارد و من امیدوارم روند علمی شدن ورزش رو به رشد باشد.

گودرزی در پایان تاکید کرد: همه باید تلاش کنند فضای ورزش را برای ورزشکاران و مربیان آرام کنند زیرا ورزشکاران و مربیان ما نیاز به آرامش دارند تا بتوانند در شرایط خوبی خود را برای بازی‌های المپیک ریو آماده کنند.

نظر شما