حدود ۶۰۰ پروژه‌ ورزشی به بهره‌برداری رسیده است

دکتر گودرزی: سال ۹۴ برای ما سال بسیار سختی از نظر اقتصادی بود

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۹:۵۱
کد خبر: ۳۸۲۷۶۸
دکتر گودرزی: سال ۹۴ برای ما سال بسیار سختی از نظر اقتصادی بود
وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش باید بیش از این حمایت شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، وزیر ورزش و جوانان می‌گوید درددل‌هایی که از سوی رسول خادم برای حمایت هرچه بیشتر از ورزشکاران مطرح شده، درست است و شخص رییس جمهور و اعضای هیات دولت نیز بر حمایت هرچه بیشتر از ورزشکاران تاکید دارند.

دکتر محمود گودرزی امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خیرین عرصه ورزش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه حدود 600 پروژه‌ ورزشی به بهره‌برداری رسیده و در ارزیابی‌های داخلی عملکرد خوبی داشته‌ایم. همچنین در ارزیابی‌های دولت نیز بالاتر از میانگین موظفی خود عمل کرده‌ایم که جزو بخش‌های موفق بوده‌ا یم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره گلایه‌های رسول خادم مبنی بر عدم حمایت از ورزشکاران المپیکی گفت: این درد دل‌ها به حق بوده است و امروز صبح نیز در جلسه هیات دولت من خودم به اعضای دولت و رییس جمهور این مطالب را منعکس کردم. معتقدم ورزش باید بیش از این‌ها حمایت شود و البته اعضای هیات دولت از این حمایت بیشتر استقبال کردند. خوشبختانه قول‌های خوبی از سوی دولت برای حمایت از ورزش داده شده و امیدوارم آرامش به فدراسیون‌ها تزریق شود و در کمال آسایش ورزشکاران فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

دکتر گودرزی خاطرنشان کرد: من نامه‌ای در این زمینه به رییس جمهور زده‌ام و ایشان قول‌هایی برای توجه هرچه بیشتر به ورزشکاران داده‌اند. فراموش نکنیم که سال 94 برای ما سال بسیار سختی از نظر اقتصادی بود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پرداخت مبالغی تا پیش از اتمام سال از سوی سازمان برنامه‌ریزی و بودجه گفت: خوشبختانه آقای نوبخت قول‌هایی برای پرداخت بودجه از سازمان برنامه‌ریزی تا پایان سال داده‌اند که قرار است پرداخت شود. همچنین پاداش‌های ورزشکاران که امسال و سال گذشته موفق بوده‌اند، پرداخت خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز