لیگ برتر تکواندو؛

هت تریک قهرمانی شهرداری

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۰:۲۵
کد خبر: ۳۸۳۰۸۷
هت تریک قهرمانی شهرداری
تیم تکواندو شهرداری ورامین عنوان قهرمانی خود را برای سومین سال متوالی تکرار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم تکواندو شهرداری ورامین با کسب دو پیروزی متوالی در هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور عنوان قهرمانی خود را برای سومین سال متوالی تکرار کرد.

هفته های هشتم و نهم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر تکواندو تکواندو باشگاههای کشور امروز پنجشنبه در خانه تکواندو برگزار شد. شهرداری ورامین که با ٣٧ امتیاز بخت نخست قهرمانی بود در دو مبارزه خود یاسین پیش رو قم و پاس قوامین را شکست داد و با ٤٣ امتیاز برای سومین سال متوالی جام قهرمانی را به ورامین برد.

این تیم ابتدا ٦ بر ٢ برابر یاسین پیش رو قم صاحب برتری شد. در این دیدار دهقانی، بیات، پاکدین، یعقوبی، لباس دور و شیری شش پیروزی شهرداری را کسب کرده و برای یاسین پیش رو هم تیران و عیسی بیگ لو پیروز از میدان خارج شدند. 

ورامینی ها در دومین و مهمترین بازی خود ٥ بر ٣ از سد پاس قوامین گذشت تا قهرمانی خود را مسجل کند. سید احمد خسروفر، میرمهدی لباس دوز، مرتضی شیری، محمد صادق دهقانی و ابوالفضل بعقوبی برای شهرداری پنج پیروزی کسب کردند و برای پاس قوانین هم امیر حسین امیدی، سیاوش فخرایی پیروز از میدان خارج شدند.

در حالی که طی هفته های گذشته زمزمه کناره گیری گیتی پسند اصفهان شنیده می شد، سرانجام این تیم در هفته پایانی قید حضور در مسابقات را زد و در تنها بازی خود که باید مقابل هیات تکواندو قزوین برگزار می کرد ۸ بر صفر بازنده شد و با همان ۱۴ امتیاز به کار خود پایان داد.

اما دانشگاه آزاد یکی از مدعیان قهرمانی که با احتساب بازیهای معوقه خود چهار بازی داشت به ترتیب یاسین پیش رو، پاس قوامین، لوازم خانگی کن و هیات تکواندو قزوین را شکست داد و با ٤١ امتیاز روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد. 

پاس قوامین هم این هفته شهدای ساری را شکست داد و با ٣٢ امتیاز در جای سوم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز