باید در بازی‌های خانگی پیروز شویم

ابراهیمی: امیدوارم حسرت این امتیازها را نخوریم

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۵:۱۱
کد خبر: ۳۸۳۱۲۶
ابراهیمی: امیدوارم حسرت این امتیازها را نخوریم
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: باید در بازی‌های خانگی پیروز شویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امید ابراهیمی پس از تساوی بدون گل مقابل پدیده، در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه بازی مساوی شد و نتوانستیم از فرصت‌های خودمان استفاده کنیم. پدیده خیلی بسته بازی می‌کرد. آنها به دنبال یک امتیاز بودند. ما حملات زیادی داشیم اما قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. امیدوارم آخر فصل حسرت این امتیازها را نخوریم.

ابراهیمی درمورد داوری مسابقه گفت:‌من نمی‌توانم در مورد داوری صحبت کنم. داور کارش را انجام داده. من هم در جریان بازی مشغول بازی بودم و حواسم به صحنه‌های داوری نبود و نمی‌توانم در مورد آنها صحبت کنم و بهتر است کارشناسان در مورد آن اظهار نظر کنند. فکر نمی‌کنم داوری هم مشکل خاصی در این بازی داشت.

هافبک استقلال درمورد اینکه چرا بازیکنان استقلال موقعیت‌های گلزنی را از دست می‌دهند و آیا این مسئله مربوط به مسائل روحی است، گفت:‌نمی‌دانم موقعیت زیاد خراب می‌کنیم. خود من در نیمه اول یک موقعیت خوب گلزنی را از دست دادم. توپ را ندیدم در نیمه دوم هم فرصت گلزنی داشتیم. امیدوارم حسرت این امتیازها را نخوریم. البته پدیده هم خیلی بسته بازی می‌کرد.

ابراهیمی گفت:‌ فوتبال همین است. همه تیم‌های بزرگ دنیا هم روزهای خوب و بد دارند. ما تلاش می‌کنیم که به موفقیت برسیم و قهرمان شویم. البته باید در بازی‌های خانگی پیروز شویم و در ورزشگاه آزادی نباید امتیاز از دست بدهیم و چون ممکن است حسرت این امتیازها را در آینده بخوریم.

بازیکن استقلال درباره اینکه علت مصدومان زیاد استقلال نحوه بدنسازی تیم است، گفت: نه، این مسائل در فوتبال پیش می‌آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز