رقابت‌های دوومیدانی معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه؛

دولابی طلا گرفت، هاشم زاده برنز/ ایران با ۳۴ مدال همچنان صدرنشین است

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۱:۲۲
کد خبر: ۳۸۳۳۰۱
دولابی طلا گرفت، هاشم زاده برنز/ ایران با ۳۴ مدال همچنان صدرنشین است
رقابت های روز پنجم با نشان طلای رمضان علی دولابی و نشان برنز مهدی هاشم زاده پایان یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رمضان علی دولابی در رقابت های پرتاب وزنه، کلاس F46 با ثبت رکورد 13 متر و 14 سانتی متر به نشان طلا دست یافت و مهدی هاشم زاده، دیگر نماینده کشورمان در این رقابت ها با رکورد 11 متر و 30 سانتی متربه نشان برنز دست یافت.بدین ترتیب پرونده رقابت های روز پنجم برای کاروان ایران با کسب 5 طلا، یک نقره و3 برنز بسته شد.

رقابت های روز پنجم با نشان طلای هاشمیه متقیان در پرتاب دیسک آغاز شد، مهناز امینی در همین ماده به عنوان پنجم دست یافت، فائزه کرمانی در پرتاب وزنه برنز گرفت، مریم سلطانی در همین ماده به عنوان پنجم رسید.

احمد رضا علیخانی در فینال دو 200 متر سوم شد و برنز گرفت، حامد امیری در پرتاب وزنه طلا گرفت و علیرضا مختاری و عبدالرضا جوکار در رقابت های همین ماده به ترتیب دوم و چهارم دست یافتند .

امین عبدالپور در رقابت های دو 1500 متر، دیگر طلایی امروز بود، رمضان علی دولابی در پرتاب وزنه طلایی شد و مهدی هاشم زاده در این ماده سوم شد و برنز گرفت.

احمد اجاقلو و امین عبدالپور نیز در رقابت های مقدماتی دو 400 متر به ترتیب موفق به کسب عناوین اول و چهارم شدند.

بر این اساس، کاروان ایران در پایان رقابت های روز پنجم موفق به کسب 18 طلا، 9 نقره و 7 برنز شده و در مجموع با 34 نشان همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

پس از ایران چین و هند به ترتیب با 24 و 25 مدال، در رده های دوم و سوم قرار دارند.

تیم ملی دوومیدانی کشورمان با 29 ورزشکار (23 مرد و 6 زن) در رقابت های قهرمانی دو و میدانی آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است. این مسابقات از 17 تا 22 اسفند ماه با حضور 250 ورزشکار از 24 کشور به میزبانی کشور امارات برپاست.

نظر شما