کسب یک نشان طلا و یک نقره اسکیت بازان همدانی از رقابت های کشوری

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۹:۴۷
کد خبر: ۳۸۳۴۸۳
کسب یک نشان طلا و یک نقره اسکیت بازان همدانی از رقابت های کشوری
در مسابقات اسکیت فری استایل دستجات آزاد کشور ورزشکاران همدانی به یک مدال طلا و یک نقره دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس هیات اسکیت همدان با اعلام این مطلب گفت: مسابقات اسکیت فری استایل ایران دستجات آزاد کشور در دو بخش دحتران و پسران با حضور 82 ورزشکار و به صورت جداگانه در تهران برگزار شد.

وی افزود: در بخش پسران نیز و در رده زیر 12 سال 54 شرکت کننده حضور داشتند که در پایان محمدپارسا مرادی از همدان به عنوان قهرمانی دست یافت و محمد حسین صادقی و نیما مختاری به ترتیب دوم و سوم شدند.

مجیدی خاطر نشان کرد: در رده 16سال به بالا نیز سجاد محمدی ساسان دیگر ورزشکار همدانی در رده دوم قرار گرفت و مدال نقره را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد:این بار است که دو اسکیت باز همدانی در مسابقات کشوری صاحب مدال می شوند و اگر سجاد محمدی تمرکز بیشتری در مسابقات می توانستیم دو مدال ارزشمند را در این رقابت ها کسب کنیم.

رئیس هیات اسکیت همدان نیز از توان و استعداد جوانان همدانی در ورزش اسکیت به عنوان یکی از مهم ترین زمینه های توسعه اسکیت استان نام برد و عنوان کرد:جوانان همدانی نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین المللی نیز می توانند نقش آفرین باشند

بهروز افضلی سرداور، مجتبی کاظمی منشی، داوودی سنسور، سید عبدالهی داور، مهدیس جمشیدی داور، محمد رسولیان داور، مهران تاجری داور، رسول نظارتی داور و علیرضا مولایی مسوولیت برگزاری این رقابت ها را بر عهده داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز