نفرات برتر مسابقات تیراندازی قهرمانی استان مشخص شدند

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۲:۴۵
کد خبر: ۳۸۳۵۱۸
دبیر هیات تیراندازی همدان صالح فریدی از برگزاری مسابقات قهرمانی استان در رشته های تفنگ و تپانچه بادی و مشخص شدن نفرات برتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر هیات تیراندازی همدان با اعلام این مطلب اظهار کرد: مسابقات تیراندازی قهرمانی استان همدان در دو بخش آقایان و بانوان با حضور 66 تیرانداز در سالن تیراندازی شهید ضرابیان همدان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در بخش آقایان 28 تیرانداز با هم به رقابت پرداختند که در بخش تفنگ بادی آقایان ساسان شهسواری، علیرضا گلپروریان و علی گودرزی در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

دبیر هیات تیراندازی همدان ادامه داد: در رشته تپانچه بادی سید مهدی موسوی حائز رتبه اول شد، مهدی پورصالحی در جایگاه دوم قرار گرفت و جمال عباسی نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

وی در خصوص مسابقات بخش بانوان نیز گفت: مسابقات تیراندازی بانوان استان با حضور 38 ورزشکار در دو رده جوانان و بزرگسالان روز گذشته برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

صالح فریدی اظهار کرد: در رشته تفنگ بادی بزرگسالان سمانه چایانی اول شد، فاطمه پاک طینت مقام دوم را کسب کرد و فاطمه چهاردولی سوم شد.

وی با اشاره به اینکه مینا بارانی در رشته تپانچه بادی بزرگسالان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد گفت: در این بخش مینا قربانی دوم و زهرا عبداللهی سوم شدند.

دبیر هیات تیراندازی همدان تصریح کرد: در بخش تفنگ بادی رده جوانان سمانه صنایعی، محدثه رنجبران و زهرا دشتیان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در رشته تپانچه بادی رده جوانان غزاله زراعتچی حائز رتبه اول شد، ساغر نظری در جایگاه دوم قرار گرفت و رضوان حیدری مقدم نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

فریدی خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت ها به عضویت تیم تیراندازی استان برای حضور مسابقات کشوری در خواهند آمد.

گفتنی است مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و ضمیری کامل معاون توسعه ورزشی اداره کل در سالن تیراندازی شهید ضرابیان همدان برگزار شد و به نفرات برتر لوح و هدایایی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز