جلسه شورای عالی بازی های المپیک و پاراالمپیک؛

سجادی: کمیته و وزارت ورزش کاملا نزدیک هستند

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۴:۳۶
کد خبر: ۳۸۳۵۷۴
سجادی: کمیته و وزارت ورزش کاملا نزدیک هستند
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: آخرین گزارش‌های فدراسیون‌ها در مورد کسب سهمیه، اردوهای تدارکاتی و همچنین برنامه‌های سال آینده مطرح شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پس از پایان نشست شورای عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک اظهار کرد: هشتمین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک با حضور روسای فدراسیون‌هایی که ورزشکاران‌شان کسب سهمیه کرده‌اند (14 فدراسیون) و مسئولان کمیته ملی المپیک، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و وزیر ورزش و جوانان و معاونان برگزار شد.

او ادامه داد: این جلسه به مدت 2 ساعت و نیم طول کشید و در آن آخرین گزارش‌های فدراسیون‌ها در مورد کسب سهمیه، اردوهای تدارکاتی و همچنین برنامه‌های سال آینده مطرح شد. همچنین در این جلسه درباره فدراسیون‌هایی برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند و اینکه چه اردوهای آمادگی برای حضور شایسته در رقابت‌های مختلف در نظر دارند مطالب مختلفی مطرح شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره تعامل وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز گفت: کمیته و وزارت کاملا نزدیک هستند و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز