سهراب می تواند المپیکی شود

توکلی: باید از نظرات گارچف استفاده کرد

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۴:۱۳
کد خبر: ۳۸۴۱۶۰
سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران گفت: استفاده از مشاور خوب است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین توکلی در نشست خبری فدراسیون وزنه برداری که روز دوشنبه با حضور اصحاب رسانه در محل فدراسیون برگزار شد، گفت: ایوان گارچف مدت کوتاهی است که به ایران آمده است و ما در خصوص خیلی از برنامه ها با هم صحبت کرده ایم و ایشان باید خودش باشد و شهادت بدهد. من فکر می کنم برای موفقیت برای وزنه برداری باید از همه شرایط موجود استفاده کرد.

وی افزود: با این همه من به عنوان سرمربی حق دارم کاری که به آن وقوف کامل دارم را پیش ببرم و البته از ایشان هم مشاوره بگیرم. من اعتقاد دارم تیم ملی ایران نفرات شاخص فراوانی دارد که بتواند در عرصه مربیگری از آنها کمک بگیرد، با این حال باید از مشاوره های ایوان گارچف هم استفاده کرد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درخصوص هدف گذاری برای المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: ما تا به حال ۵ سهمیه گرفته ایم باید به دنبال این باشیم که در بالاترین سطح نتیجه بگیریم. باید به داشته هایمان نگاه کنیم. البته کیفیت واقعی تیم ما بعد از مسابقات آسیایی که در اردیبهشت ماه برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

توکلی در ارتباط با وضعیت سهراب مرادی گفت: امیدوارم که سهراب مسابقات گزینشی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و بتواند المپیکی شود. وی در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا نگران آینده خود در تیم ملی است؟ گفت: من تا روزی که هستم با تمام قوا کار می کنم. باید استعدادها شناخته شوند. وقتی یک مربی کارش خوب باشد، خیلی ها سعی می کنند که حفظش کنند. با این حال همه اینها بستگی به نظر فدراسیون دارد. ما اگر می خواهیم نتایج خوبی کسب کنیم، ورزشکارانمان باید اراده و پشت کار از خود نشان دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز