لیگ قهرمانان آسیا؛

قلعه نویی: باختیم اما می توانیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۲:۲۲
کد خبر: ۳۸۴۵۷۰
قلعه نویی: باختیم اما می توانیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به تیم پاختاکور تبریک می گویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: این قانون نانوشته است که اگر گل نزنی گل می خوری.

امیر قلعه نویی پس از بازی تیمش مقابل پاختاکور اظهار داشت: به تیم پاختاکور تبریک می گویم. ما به خاطر عدم آماده شدن ویزای یکی از بازیکنان اصلی تغییراتی داشتیم که لطمه خوردیم. در مجموع خوب بازی کردیم. نیمه دوم بازی یکطرفه بود ولی از شانس هایی که داشتیم استفاده نکردیم. این قانون نانوشته است که اگر گل نزنی گل می خوری.

وی درباره اینکه بازیکنان تراکتور پتانسیل بالایی داشتند ولی به دروازه حریف نزدیک نشدند گفت: ما به دروازه نزدیک شدیم و 7،8 موقعیت داشتیم. متاسفانه در زدن ضربات آخر موفق نبودیم.

سرمربی تراکتور درباره اینکه تیمش در 6 بازی اخیر شکست نخورده بود و در 8 بازی اخیر همیشه گل زده بود اما این بار این اتفاق رخ نداد اظهار داشت: این هم یک روز از فوتبال است. وقتی توپ ها گل نمی شوند همین است. بدشانسی فوتبال است که نمی توانیم از فرصت ها استفاده کنیم. یک روز خوب بازی می کنیم نمی بریم. ما از دقیقه 4 تا دقیقه 90 موقعیت گل داشتیم اما بدشانس بودیم.

وی ادامه داد: جز این بچه های ما کمی هم خسته بودند. ما چند مسابقه سخت در لیگ داشتیم و فکر می کنم بچه ها در این بازی خسته بودند.

سرمربی تراکتورسازی درباره شانس صعود تیمش از گروه گفت:به نظرم ما هنوز شانس اول صعود هستیم. هر چند نباید خوشبین باشیم. با توجه به اینکه از 3 بازی 6 امتیاز گرفتیم و دو بازی خارج از خانه انجام دادیم شانس خوبی داریم اما مسابقات بعدی را باید هوشیارانه بازی کنیم.

قلعه نویی درمورد اینکه چه نظری درباره دیدار پاختاکور مقابل الجزیره دارد اظهار داشت: این را من نمی دانم.

وی درخصوص اینکه در این سه بازی کدام مسابقه سخت ترین بازی بود گفت: هر سه بازی سخت بودند ولی آن بازی را  که 4 بر صفر بردیم به اندازه این مسابقه شانس گل نداشتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز