با تیم متحدی در ریو شرکت خواهیم کرد

نعمتی: تجلیل از ورزشکاران باعث ایجاد انگیزه می شود

۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۸:۴۳
کد خبر: ۳۸۴۶۵۲
نعمتی: تجلیل از ورزشکاران باعث ایجاد انگیزه می شود
بانوی کماندار ایران گفت: امیدوارم که خبر خوبی را در سال جدید به تمام مردم کشورمان بدهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مراسم تجلیل از کمانداران تیم ملی ایران با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. زهرا نعمتی، بانوی المپیکی ایران در‌ رابطه با این مراسم اظها‌ر کرد: چنین اتفاقاتی باعث ایجاد انگیزه من و سایر دوستان می‌شود که امیدوارم با چنین مراسمی بتوانیم این انگیزه را ایجاد کنیم که تمام زنان جامعه به سمت ورزش سوق یابند و روزی به سمت ورزش حر‌فه‌ای حرکت کنند.

وی در‌ رابطه با به تعویق افتادن پرداخت پاداش 100 میلیونی کسب سهمیه المپیک، یادآور شد: درست است تا حدودی زمان اهدای آن به تعویق افتاده است، اما به‌ هر‌ حال قرار است طی مراسمی در سال جدید این اتفاق رخ دهد. قطعا زمان بر است ، ولی به‌ هر‌ حال اتفاق می‌افتد.

بانوی پرچمدار کاروان المپیکی ایران در‌ رابطه با حضورش در مسابقات کاپ آسیایی تایلند که امشب عازم این ر‌قا‌بت‌ها خواهد شد، گفت: مسابقات آسیایی تایلند فرصت خوبی است تا بتوانیم خود را برای مسابقاتی همچون قهرمانی جهان که در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک است، آماده کنیم. امیدوارم که خبر خوبی را در سال جدید به تمام مردم کشورمان بدهیم.

او در‌ رابطه با امکانات و تجهیزات تیر‌و‌کمان و حضور هر‌ چه‌ بهتر در المپیک ریو ، خاطر‌ نشان کرد: در حال‌ حاضر با همان تجهیزات قبلی کار می‌کنم، ولی قرار است که در سال جدید یکسری تجهیزات و امکانات جدیدی را به من بدهند تا بتوانم حضور قوی تری در ریو داشته باشم. البته چون فدراسیون تیر‌و‌کمان دچار کمبود بودجه بود این مساله محقق نشده بود.

نعمتی در‌ رابطه با آرزوی خود در سال 95 گفت: امیدوارم که در سال آینده با تیم کامل و متحدی در المپیک ریو شرکت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز