سال ۹۵ قهرمانی را جشن می‌گیریم

خوردبین: مرد سال ایران مهدی طارمی است/ تهران در عید عالمی دارد!

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۳:۰۲:۰۳
کد خبر: ۳۸۴۷۴۰
خوردبین: مرد سال ایران مهدی طارمی است/ تهران در عید عالمی دارد!
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: داوری‌های سال 94 خیلی پرسپولیس را اذیت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرسپولیس سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. این تیم آبستن حوادث تلخ و شیرین زیادی بود. از برد دربی بگیرید تا درگذشت ناگهانی هادی نوروزی در اوج جوانی و مشکلات داوری و... که همه و همه دلیل خوبی بود برای مصاحبه با محمود خوردبین سرپرست قدیمی پرسپولیس.

- سال 94 چطور گذشت؟

در مجموع سال بدی نبود اما مشکلات زیادی برای ما به وجود آمد که هر یک می توانست کمر یک تیم را بشکند!

- مثلا چه مشکلاتی؟

درگذشت ناگهانی هادی نوروزی که در 30 سالگی دار فانی را وداع گفت. طفلکی هادی بچه خیلی خوبی بود. تازه هم به بازوبند کاپیتانی پرسپولیس رسیده بود و باور نمی کنید با دیدن هانی پسرش دلم کباب می شود. غم بزرگی روی دلمان گذاشت و رفت. فوت همایون (بهزادی) هم از دیگر ضایعات بزرگ پرسپولیس در سال 94 بود و...

- اشاره ای به اشتباهات داوری نکردید؟

درست است! مشکلات یا همان اشتباهات داوری در سال 94 خیلی پرسپولیس را اذیت کرد. اگر این اشتباهات سهوی نبود الان پرسپولیس باید با اختلاف صدر جدول لیگ برتر می ایستاد. انصافاً خود شما بگویید جلوی ذوب آهن  اگر ایمان صادقی به اشتباه اخراج نمی شد ما از جام حذفی کنار می رفتیم یا به فینال رسیده بودیم؟! از این دست مشکلات فراوان داشتیم. رنج کشیدیم و دندان روی جگر گذاشتیم تا بالاخره پرسپولیس راه خود را پیدا کرد.

- نقش برانکو این وسط چه بود؟

به نظرم نقش بسیار پررنگی داشت. برانکو یک جنمتلمن واقعی است که با مصاحبه های خود به خیلی ها درس داد. او یک  مربی حرفه ای هم بود که به خوبی جلوی مشکلات و حواشی به وجود آمده ایستاد و تیم را به کورس مدعیان برگرداند. بدترین بلاها در داوری سرمان آمد ولی باز هم پرسپولیس با هوشیاری برانکو راه خود را پیدا کرد.

Khordbin5

- مرد سال فوتبال ایران از نظر محمود خوردبین چه کسی بود؟

مرد سال فوتبال ایران همانطور که در برنامه نود مردم انتخاب کردند مهدی طارمی بود.

- و پدیده سال گذشته؟

احمد نوراللهی فوق العاده بود. وقتی احمد از تیم امید خط خورد و به قطر نرفت مصاحبه  کردم و گفتم که بیشتر از نوراللهی تیم امید ضرر می کند و همه دیدند چه بلایی سر آن تیم آمد.

- حالا با این تفاسیر فکر می کنید سال 95 برای پرسپولیس چگونه باشد؟

مطمئن باشید سال 95 سال خوبی برای پرسپولیس خواهد بود. همه نشانه ها هم حکایت از این مساله دارد. پرسپولیس با برانکو به توافق رسیده و شرایط هم به گونه ای است که به زودی می توانیم به صدر جدول برسیم ان شاالله جام قهرمانی لیگ برتر را هم بالای سر خواهیم برد.

- امسال عید هم به رسم هر سال به شمال کشور سفر کردید؟

نه امسال در تهران ماندیم تا به رتق و فتق امور بازیکنان پرسپولیس برای سفر به عمان بپردازیم.

- پس خیلی خوش نگذشت؟

چرا، اتفاقاً خلوتی تهران هم عالمی دارد. ما همیشه این سعادت را نداریم که آرامش و خلوت پایتخت را ببینیم و امسال این اتفاق افتاد.

- پس تهران هم مثل شمال شده بود؟

خدا را شکر!

- آرزوی ورزشی خوردبین در سال 95؟

قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر. البته آرزوی غیرورزشی هم تندرستی و سلامتی همه پرسپولیسی هاست. امیدوارم در سال جدید دغدغه های مردم کاهش پیدا کند و هیچ مردی شرمنده زن و بچه اش نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز