المپیک به من انگیزه می‌دهد

احمدی: مسئولیت سنگینی دارم/ دوری بابک صبر می‌خواهد

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۳:۰۵:۳۰
کد خبر: ۳۸۴۷۴۴
نفر اول رنکینگ جهانی تیراندازی گفت: امیدوارم خداوند کمک کند که بهترین اتفاق در ریو صورت پذیرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ستاره تیراندازی ایران، اوست. همو که در المپیک لندن تا مرز تاریخ سازی پیش رفت و اگر اندکی فقط اندکی شانس داشت، نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران و نخستین مدال تاریخ ورزش بانوان ایران را به سینه می زد. همو که بعد از تولد فرزندش، قریب به دو سال کمرنگ بود و کمتر از او نامی می شنیدیم، اما دوباره بازگشت؛ مصمم تر و با انگیزه تر از قبل. آمد تا ماموریت ناتمام لندن را در ریو تکمیل کند.

او این روزها سخت تمرین می کند و حالا باید در دو نقش نفر اول باشد؛ نخست ورزش و تیراندازی و دوم مادر بودن. الهه احمدی برای رسیدن به هدفش سخت تلاش می کند و می کوشد در هر دو جبهه نامبر وان باشد.

احمدی درباره شرایط حال حاضر خود بیان داشت: در اردو هستم. بعد از بازگشت از بازی‌های قهرمانی آسیایی هند، با یک وقفه کوتاه تمرینات خود را شروع کردم. تمریناتم را به خوبی انجام می‌دهم و تنها چیزی که به من انگیزه می دهد این است که بتوانم خیلی سخت تمرینات را پشت سر بگذارم تا در المپیک موفق شوم.

احمدی درباره شرایط روحی خود در سال منتهی به المپیک ریو بیان داشت: خداروشکر مسابقات المپیک نزدیک است و مسلما باید شرایط روحی خیلی خوب باشد که بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم. بالا و پایین در ورزش وجود دارد و امیدوارم خداوند کمک کند که بهترین اتفاق در ریو صورت پذیرد.

Ahmadi11

کمبود امکانات یکی از مشکلات همیشگی تیراندازی محسوب می شود. مشکلی که با رسیدگی وزیر ورزش و جوانان و اقدامات فدراسیون تا حد بسیاری مرتفع شده. دارنده مدال نقره آسیا در این باره می گوید: تا کنون تقریبا همه شرایط خوب بوده است فقط مشکل کمبود فشنگ داشتیم که تا حدی حل شده است. درباره مشکلات محل اسکان و اردو نیز خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان اقدام به موقعی کرد و حالا شرایط ما بسیار بهتر شده است. اگر این شرایط و برنامه‌ها اجرا شود واقعا آن چیزی که فدراسیون تیراندازی از مسئولان انتظار داشته، اجرا شده است.

لازلو سوچک سرمربی خارجی تیراندازی نقش مهمی در موفقیت های سال های اخیر تیراندازی داشته و برای موفقیت در رقابت های المپیک، برنامه ویژه ای راتدوین کرده است. بانوی موفق تیرانداز جهان در این باره اظهار داشت: سرمربی ما برنامه‌ای را به فدراسیون ارائه داده و تا المپیک ادامه دارد اگر این برنامه‌ها اجرا شود مطمئنا شرایط خیلی‌خوبی خواهیم داشت.

احمدی در سالی که گذشت بعد از موفقیت در رقابت های قهرمانی جهان و آسیا، توانست در رنکینگ جهانی در رتبه نخست قرار بگیرد. درباره ثبات جایگاه خود در رتبه نخست رنکینگ فدراسیون جهانی تیراندازی و مسئولیت سنگین این موفقیت اظهار کرد: فعلا در این چند ماه اخیرهیچ مسابقه رسمی جهانی برگزار نشده و رنک خود را به عنوان نفر اول در سایت فدراسیون جهانی تیراندازی حفظ کرده‌ام. این مساله هم به من انگیزه می‌دهد و هم مسئولیت مرا سنگین‌تر می‌کند. تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه می‌کنم اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی در المپیک وجود ندارد. امیدوارم اتفاقات خوبی رغم بخورد و بتوانم با خوش‌رنگ ترین مدال به ایران برگردم.

Ahmadi.E1

احمدی در کنار برنامه ریزی برای موفقیت در المپیک، دغدغه بزرگی به نام فرزندش دارد. فرزندی که با فشرده شدن تمرینات، قطعا شرایط برای او دشوارتر خواهد شد. بانوی موفق تیراندازی جهان درباره این دغدغه بزرگ اظهار داشت: واقعا تا همین الان نتوانستم در هیچ کدام از مسابقات پسرم بابک را همراه خود ببرم. دائم در حال تمرین کردن هستم و شرایط برای حضور یک کودک مناسب نیست. امیدوارم خدواند صبر دهد که بتوانم تا آن زمان ‌این شرایط سخت و دوری بابک را تحمل کنم. با این شرایط مسئولیت سنگینی تا المپیک بر دوش دارم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز