رفتارمان باید متناسب با جایگاه مان باشد

پیروانی: وضعیت تیم با استانداردها فاصله دارد/ عربستانی‌ها ارتباطات بیشتری در AFC‌ دارند

۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۷:۱۷
کد خبر: ۳۸۴۷۴۶
پیروانی: وضعیت تیم با استانداردها فاصله دارد/ عربستانی‌ها ارتباطات بیشتری در AFC‌ دارند
مدیر تیم ملی فوتبال گفت: حکم AFC در خصوص میزبانی ایران قابل پیش بینی بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، افشین پیروانی، مدیر تیم ملی فوتبال درخصوص شرایط تیم ملی و همچنین تصمیم AFC درباره میزبانی ایران صحبت کرد. پیروانی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در زمین پژوهشگاه صنعت نفت اظهار کرد: خدا را شاکریم که بعد از بازدید 20 زمین مختلف اینجا را پیدا کردیم. زمین پژوهشگاه صنعت نفت بسیار خوب است و از آقای کاتوزیان و زیرمجموعه او کمال تشکر را داریم. آنها در حال برطرف کردن مشکلات موجود هستند.

او در پاسخ به این سوال که کود و مواد شیمیایی در اطراف زمین دیده می‌شود و آیا این موضوع می‌تواند برای بازیکنان مشکل‌ساز باشد، گفت: همان‌طور که می‌بینید در اطراف زمین گلخانه وجود دارد و تا به امروز هم کسی در این زمین تمرین نکرده بود. قول مساعد را دادند که مشکلات موجود را برطرف کنند. حتی تیر دروازه هم تور ندارد. این مشکلات به مرور حل می‌شود.

مدیر تیم ملی فوتبال درباره نظر کی‌روش نسبت به این زمین نیز گفت: کی‌روش از این زمین رضایت دارد. دوستان تلاش خود را انجام می‌دهند تا مشکلات کوچک هم برطرف شود.

پیروانی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت امکانات تیم ملی و محل تمرینات این تیم نیز گفت: وقتی ادعا می‌کنیم در رده‌بندی فیفا جایگاه نخست آسیا را در اختیار داریم و به فکر جام جهانی هستیم، باید رفتارهایمان هم متناسب باشد. مطمئنا وضعیت با استانداردها فاصله دارد ولی مسئولان قول مساعد دادند تا این مشکل را حل کنند. جا دارد از سجادی معاون وزیر ورزش تشکر کنم که بعد از دیدن وضعیت کمپ، قول همکاری داد. عده‌ای می‌گویند کی‌روش بهانه می‌گیرد ولی باید گفت وقتی الزامات اولیه فراهم باشد چرا باید او ایراد بگیرد. ان‌شاءالله قول‌های مسئولان عملی شود تا مشکلات ما هم کم شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که نظر او راجع به بیانیه AFC‌ درباره مصاف تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث چیست، گفت: من تصمیم‌گیرنده نیستم ولی نظر شخصی‌ام این است که این حکم قابل پیش‌بینی بود چراکه عربستانی‌ها ارتباطات بیشتری در AFC‌ دارند. یک عده می‌گویند بهتر است تیم‌های ایرانی ادامه رقابت‌ها را رها کنند ولی به نظرم این قضیه عواقب دارد. این خواسته عربستانی‌هاست تا ما از این رقابت‌ها کنار برویم. این اتفاق افتاده و ما باید خودمان را تقویت کنیم تا بتوانیم تیم‌های عربستانی را شکست دهیم. مطمئنم که ما هر کجای دنیا با آنها روبرو شویم، به دلیل عرق ملی تلاش می‌کنیم آنها را شکست دهیم.

نظر شما