رقابت ها از ۲۸ اسفند ماه در امارات آغاز می شود؛

حضور دو و میدانی کاران استان در مسابقات انتخابی پارالمپیک ۲۰۱۶

۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۹:۳۸
کد خبر: ۳۸۴۸۰۲
حضور دو و میدانی کاران استان در مسابقات انتخابی پارالمپیک ۲۰۱۶
دو و میدانی کاران استان در مسابقات انتخابی پارالمپیک 2016 و مسابقات بین المللی فزاع که از ۲۸ اسفند ماه در امارات آغاز می شود، حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، تیم ملی دو و میدانی معلولان ایران در حالی بامداد امروز به منظور شرکت در مسابقات بین المللی فزاع و انتخابی پارالمپیک، تهران را به قصد محل برگزاری رقابت ها ترک کرد که رضا حیدری و کامران یزدی 2 دونده شایسته استان از شهر اقبالیه این تیم را همراهی می کنند.

مسابقات بین المللی فزاع در رشته دو و میدانی از ۲۸ اسفند ماه در امارات آغاز می شود و تا اول فروردین ماه سال آینده در این کشور ادامه خواهد داشت.

دو روز پیش از این رقابت ها یعنی طی روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند ماه نیز کلاسبندی ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها انجام می شود.

به همین منظور کاروان دو و میدانی کاران ایران با ترکیبی متشکل از ۴۳بازیکن شامل ۲۹دو و میدانی کار در بخش مردان و ۱۴دو و میدانی کار در بخش بانوان بامداد امروز(سه شنبه)، تهران را به مقصد امارات ترک کرد.

رضا حیدری و کامران یزدی از شهر اقبالیه به ترتیب در مواد 100متر و پرش طول T36 و 100متر و 200متر کلاس T37 در این رقابت ها با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز