آخرین نشست شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان؛

دکتر گودرزی: در سال ۹۵ باید تلاش کنیم تا نشاط بیشتری به جامعه تزریق شود

۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۳:۳۴
کد خبر: ۳۸۴۹۱۵
دکتر گودرزی: در سال ۹۵ باید تلاش کنیم تا نشاط بیشتری به جامعه تزریق شود
وزیر ورزش وجوانان در آخرین نشست شورای معاونین در سال 94، خانواده بزرگ ورزش و جوانان را به همدلی و همکاری بیشتر برای جاری کردن نشاط در جامعه با کمک ورزش دعوت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در آخرین نشست شورای معاونین در سال 94 که عصر امروز در ساختمان شماره یک وزارتخانه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های مسوولان، همکاران و پرسنل وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:‌ سال پیش رو برای ما و کشورمان در عرصه ورزش سال بسیار مهمی است که با همدلی و همکاری باید فضای نشاط را به جامعه تزریق کرد.

وی ادامه داد: هدف همه ما رشد و توسعه ورزش است و این مهم باید به عنوان چشم انداز امور قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به حاضران با بیان این موضوع که در بخش های مختلف توانسته ایم به رشد قابل توجهی دست پیدا کنیم اظهار داشت: بودجه فدراسیون ها، حمایت از فدراسیون های المپیکی، جذب منابع بخش خصوصی و مردمی برای اتمام پروژه های نیمه تمام، افزایش مشارکت مردمی در ورزش همگانی، توسعه ورزش بانوان و کسب دو برابر مدال های خوشرنگ ورزشی توسط جوانان برومند ایران حاصل تلاش شبانه روزی همه اعضای خانوده بزرگ ورزش است.

دکتر گودرزی درخصوص حوزه جوانان نیز تصریح کرد: در این حوزه نیز توانسته ایم به موفقیت های در خور توجهی نظیر افزایش چشم گیر سازمان های مردم نهاد دست یابیم. در این بخش باید در سال جدید با برنامه ریزی و دقت نظر بیشتر شرایط بهتری برای این قشر مهیا کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار امیدواری کرد که در سال 95 سال ایستادن بر قله افتخارات و رفع مشکلات جوانان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز